Tko je moj idealni kupac?
Cilj ove edukacije je pronadi svoje kupce, razumjeti ih i znati na koji način komunicirati sa njima kako bi oni razumjeli i prepoznati vašu ponudu.
Seminara
Polaznika
Sati edukacije
Korisnika
Tema
Predavača
Cilj ove edukacije je pronadi svoje kupce, razumjeti ih i znati na koji način komunicirati sa njima kako bi oni razumjeli i prepoznati vašu ponudu.
Marketinški plan sadrži sve informacije o tome što će se, kada, kako i gdje činiti da bi vaša tvrtka što adekvatnije pristupila ciljanim skupinama.
Ako planirate proširiti svoje poslovanje otvaranjem prodajnog mjesta ili proizvodnog pogona i tražite odobrenje kredita banke će vas tražiti poslovni plan.
Cilj edukacije je unaprijediti prodajnu komunikaciju polaznika te naučiti kako predstaviti svoj proizvod ili uslugu na način koji je u skladu s prioritetima kupca.
Cijena je izvor prihoda i jedan od osnovnih elemenata uspjeha jer utječe na vašu profitabilnost. Iz tog razloga njen izračun mora biti vrlo precizan i pažljiv.
Imate super proizvod, ali muči vas B2B prodaja? Saznajte sve o prodaji i kako posložiti i (na kraju) razvaliti B2B prodaju.
LinkedIn, najveća poslovna društvena mreža na svijetu, krije ogroman potencijal za ostvarivanje poslovnog rasta kroz povezivanje s potencijalnim poslovnim suradnicima i partnerima.
Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim - kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo.
Pregovaračke vještine su sastavni dio svakoga poslovnoga procesa, zato je važno kontinuirano unapređivati i razmatrati razna rješenja.
Cilj ove edukacije je povećanje znanja i vještina za odgovorno oglašavanje i marketing u tržišnom okruženju i aktivnostima neprofitnog marketinga.
Paušalni obrt postaje jedan od najčešćih načina ulaska u poduzetnički svijet. Tijekom seminara proći ćemo pravni i zakonodavni dio poslovanja u obrtu.
Osim što je nužno imati jasnoću o temeljnim postavkama poslovanja, važno je i posjedovati vještine koje nam pomažu uspješno ploviti poduzetničkim vodama.
Paušalni obrt u posljednje vrijeme postaje jedan od najčešćih načina ulaska u poduzetnički svijet. Na ovom seminaru polaznici će naučiti osnove knjigovodstva kod obrtnika paušalista.
Saznajte kako uspješno voditi svoje zaposlenike, ali i partnere i suradnike. Imate samo jednog suradnika? Tri ili sto? Ovo je radionica za vas!
Ako se bavite poduzetništvom ili tek krećete u taj svijet, ovaj seminar je idealan za vas kako biste bez straha krenuli s vlastitim poslom, ali i iskoristili dostupne pogodnosti.
Upoznajte manje poznate opcije koje Google nudi mogu svakome pomoći u svakodnevnom obavljanju poslova, a osobito u komunikaciji.
Content marketing je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima, a važan je i za velike. Sam po sebi je široko primjenjiv što je još jedna njegova prednost.
Cilj radionice je objasniti kontekst i na koji način funkcioniraju EU fondovi, podučiti polaznike koracima pripreme i izrade kvalitetnog projektnog prijedloga te izradi proračuna projekta kroz aktivno sudjelovanje i učenje kroz praktične vježbe, uz praćenje i usmjeravanje predavača.
Ako želite naučiti osnove radnog prava, napisati ugovor o radu i otkaz ugovora o radu te primijeniti predmetno znanje u radionici, ova edukacija je za vas.