Pregovaračke tehnike u poslovnom okruženju
Pojmovi koji se često vežu uz pregovaranje su “manipulacija, gubitnik i pobjednik, suprotna stajališta” i slično. Tehnike koje se uče u sklopu ove edukacije zaobilaze takve pojmove polazeći prvenstveno od novih zaključaka najnovijih neuroznanstvenih istraživanja te biologije i psihologije čovjeka.
Polaznici će naučiti konkretne i odmah primjenjive tehnike kojima će postizati željene ishode u privatnim i poslovnim odnosima, a da pritom obje strane izađu iz razgovora s osjećajem “ja sam pobjedio/la”.
Cilj edukacije je poučiti polaznike najsuvremenijim vještinama komuniciranja odnosno pregovaranja što će rezultirati boljom prodajom te kvalitetnijim pružanjem usluge.
Glavne teme koje će biti obrađene su:
- prepoznavanje tipa komunikatora i usklađivanje komunikacije prema tipu,
- prepoznavanje vrijednosti sugovornika s ciljem formuliranja neodoljive ponude,
- napredne tehnike pregovaranja.
Edukacija je namijenjena svima koji su spremni odbaciti zastarjele i “otrcane” taktike, od osoba koje tvrde da ne vole i ne znaju pregovarati do onih koji u tome uživaju te žele unaprijediti svoje vještine.
Predavač: Borna Jurišković