Pregovaračke tehnike u poslovnom okruženju

pregovaracke tehnike u poslovnom okruzenju zicer plavi ured

Pojmovi koji se često vežu uz pregovaranje su “manipulacija, gubitnik i pobjednik, suprotna stajališta” i slično. Tehnike koje se uče u sklopu ove edukacije zaobilaze takve pojmove polazeći prvenstveno od novih zaključaka najnovijih neuroznanstvenih istraživanja te biologije i psihologije čovjeka.

Polaznici će naučiti konkretne i odmah primjenjive tehnike kojima će postizati željene ishode u privatnim i poslovnim odnosima, a da pritom obje strane izađu iz razgovora s osjećajem “ja sam pobjedio/la”.

Cilj edukacije je poučiti polaznike najsuvremenijim vještinama komuniciranja odnosno pregovaranja što će rezultirati boljom prodajom te kvalitetnijim pružanjem usluge.

Glavne teme koje će biti obrađene su:

  • prepoznavanje tipa komunikatora i usklađivanje komunikacije prema tipu,
  • prepoznavanje vrijednosti sugovornika s ciljem formuliranja neodoljive ponude,
  • napredne tehnike pregovaranja.

Edukacija je namijenjena svima koji su spremni odbaciti zastarjele i “otrcane” taktike, od osoba koje tvrde da ne vole i ne znaju pregovarati do onih koji u tome uživaju te žele unaprijediti svoje vještine.


Predavač: Borna Jurišković

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.