Metodologija uspješnog povećanja cijena

metodologija povecanja cijena plavi ured

Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje “možemo li i mi početi naplaćivati više”? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.

Na treningu ćete naučiti:  

  • Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
  • Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju,
  • Cjenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
  • Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt

Određivanje cijena na strateški način omogučava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište. Cijena je svakako dio percepcije svakog proizvoda, pa iako smo često u situaciji da su izmjene na samom proizvodu ili usluzi neisplativi, nad cijenom uvijek zadržavamo određenu dozu kontrole. Ovaj kratak trening opremit će vas za maksimalno iskorištavanje cijenovnog potencijala kojim raspolažete za postizanje tržišne prednosti.


Predavač: Filip Fučić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.