Webinar: Metodologija uspješnog povećanja cijena
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Za razliku od količine kupaca i troškova, cijene se često uzimaju kao zadana konstanta. Autor je na temelju iskustva kompletirao praktični set teorije, trikova, trendova i vježbi kroz koje ćete si omogućiti potpuno novi pogled na pitanje “možemo li i mi početi naplaćivati više”? Bilo da se radi o proizvodu ili usluzi, cijenama na webshopu ili prvoj ponudi na B2B sastanku postoje metode koje vam mogu dati čvrst oslonac za uspješnu odluku o povećavanju cijena.
Na treningu ćete naučiti:
- Osnove anatomije cijene: u kojoj mjeri je cijena matematika, a u kojoj psihologija?
- Uloga ciljne publike: ključ problematike cijena leži u tržišnoj segmentaciji i pozicioniranju,
- Cjenovni potencijal: koliko možemo modificirati cijenu, a koliko trebamo podići cijenu
- Kako prodati višu cijenu: metode komunikacije više cijene koje ne izazivaju revolt
Određivanje cijena na strateški način omogučava značajno veći stupanj kontrole nad rezultatom prilikom poteza koji tradicionalno nose visoki rizik, na primjer lansiranje novog branda ili ulaska u novo tržište. Cijena je svakako dio percepcije svakog proizvoda, pa iako smo često u situaciji da su izmjene na samom proizvodu ili usluzi neisplativi, nad cijenom uvijek zadržavamo određenu dozu kontrole. Ovaj kratak trening opremit će vas za maksimalno iskorištavanje cijenovnog potencijala kojim raspolažete za postizanje tržišne prednosti.
Predavač: Filip Fučić
Naučili smo...
- Kako podići cijenu? (28. svibnja 2024. )
- Kod povećanja cijena bitna je ciljna publika! (22. rujna 2023. )
- Koliko možemo podići cijenu? (04. studenoga 2022. )
- Ključ podizanja cijena je u ciljnoj publici! (20. svibnja 2021. )
- Za uspješno povećanje cijene, potrebno je znati njenu anatomiju! (29. studenoga 2019. )
- Kako uspješno povećati cijenu? (09. svibnja 2019. )