Istraživanjem i analizom do potrošača
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Za uspješno poslovanje, a posebno u današnjim tržišnim uvjetima, nije dovoljno imati samo ideju. Želimo li se kvalitetno pripremiti i pokrenuti uspješno poslovanje, neophodno je upoznati realne tržišne okolnosti, a to svakako najbolje možemo zahvaljujući istraživanjima tržišta i analiziranjem kvalitetnih i dostupnih podataka o tržištu. Ulaskom u svijet prodaje, marketinga i oglašavanja nasumce i bez kontrole, velike su šanse da izostanu željeni poslovni rezultati i da ne osvojimo tržište sukladno planovima i očekivanjima. Tek onaj koji zna što raditi, kako i kada nešto realizirati, postiže bolju i željenu učinkovitost.
Kroz ovaj seminar pokazat ćemo vam zbog čega je istraživanje i analiza ključna kako biste uspješno poslovali.
U današnjim tržišnim uvjetima sposobnost promjene i prilagodbe novim tržišnim pravilima glavna je konkurentska prednost i garancija uspjeha. Od presudne je važnosti sposobnost učenja, kako bi što brže ovladali znanjima koja utječu na kupce, konkurente, distributere i dobavljače.
Strategija koja je prošle godine bila pobjednička, zbog promjena u okruženju u kojem poslujemo, može ove godine biti gubitnička”,
rekao je prije nekoliko godina Philip Kotler.
Istina je, ukoliko želimo biti „u korak s vremenom“ i postići željene poslovne rezultate, moramo izaći iz zone komfora i prilagoditi se novim navikama potrošača, aktivnostima konkurencije i stanja na medijskoj sceni, dakle pratiti i ovladati novim informacijama o tržištu i potrebnim znanjima.
Ukoliko želite znati kako osvojiti tržište svojim proizvodima i uslugama, ovo je seminar za vas.
Predavačica: Nada Finderle
Naučili smo...
- U koju generaciju spadaju naši ciljani potrošači? (12. prosinca 2023. )
- Što je i zašto radimo istraživanje tržišta? (04. svibnja 2023. )
- Istraživanjem tržišta do novih prilika! (15. studenoga 2022. )
- Tržište se mijenja jer se mijenjaju navike potrošača! (12. siječnja 2022. )
- Kako mjeriti učinke oglašavanja? (25. listopada 2021. )
- Što moramo znati o svojim potrošačima? (23. travnja 2021. )
- Zašto je važno istraživanje tržišta? (03. prosinca 2020. )
- Koje vrste istraživanja postoje? (03. veljače 2020. )
- Kako nam istraživanje može pomoći u oglašavanju? (16. rujna 2019. )
- Što definirati kod marketinške strategije? (28. siječnja 2019. )
- Istraživanje tržišta je temelj za postavljanje dobre marketinške strategije! (09. listopada 2018. )
- Kako napraviti dobar agencijski brief? (10. srpnja 2018. )
- Što je potrebno znati o tržištu prije ulaska u biznis? (01. ožujka 2018. )
- Nova pravila tržišne igre (04. prosinca 2017. )
- Uz istraživanje do konkurentne pozicije na tržištu (26. rujna 2017. )
- Istraživanjem i analizom tržišta do uspješnog poslovanja (15. veljače 2017. )
- Kako doći do ciljne skupine? (21. studenoga 2016. )
- Što treba sadržavati dobar oglas? (07. rujna 2016. )
- Istraživanjem i analizom do potrošača (07. lipnja 2016. )