Društvene mreže u poslovanju

drustvene mreze u poslovanju zicer plavi ured edukacija

Društvene mreže su kanal koji je omogućio malim i srednjim tvrtkama da se pojave u javnom prostoru i komuniciraju proizvode i usluge svojim kupcima.

U današnje vrijeme marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega teško može bilo koja tvrtka, a iako djeluje jednostavno, krije mnoge zamke. Uz pomoć društvenih mreža moguća je vrlo jednostavna i povoljna dvosmjerna komunikacija kao dio strateškog i kontinuiranog komuniciranja s ciljanom publikom.

Kroz ovaj seminar pokazat ćemo vam kolika je važnost društvenih mreža te kako putem istih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.

Cilj seminara je naučiti kako:

  • pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama;
  • dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama;
  • objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi;
  • komunicirati s korisnicima;
  • pratiti rezultate;
  • usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.

Predavač: Tibor Trupec

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.