Metode za stvaranje oduševljenih i odanih klijenata

Briga i odnos prema klijentima ključni su faktori za uspjeh svakog pružatelja usluga. Osim kvalitete same usluge koju pružate (vaš core business), klijenti će vas procjenjivati i po načinu na koji se ophodite prema njima.
Na primjer, majstora koji radi dobar posao, ali ga teško možete ‘uhvatiti’ ili nije susretljiv, vjerojatno nećete preporučiti prijatelju. Restoran može imati najbolju hranu u gradu, ali ako su konobari nepristojni male su šanse da ćete se tamo vratiti.
Na ovoj edukaciji naučit ćete:
- Što sve spada u područje brige i odnosa prema klijentima,
- Koja je razlika između osnova i faktora oduševljenja, te zašto je oboje bitno,
- Zašto je briga o klijentima tajno oružje za uspjeh svakog pružatelja usluga,
- Kako uvesti praktične procese za savladavanje osnova,
- Kako generirati ideje za metode oduševljavanja klijenata.
Uvođenjem ovih metoda u vaše poslovanje stvorit ćete odane i zadovoljne klijente koji će kroz preporuku drugima biti vaša najjača marketinška sila, a kroz kontinuirani povratak vama biti oslonac za stabilno i održivo poslovanje.
Predavač: Mario Jurčić
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.