Promocija u recesiji – kako s malo napraviti puno?

promocija u recesiji zicer plavi ured webinar

Recesija je zakucala na vrata i troškovi promocije prvi su na udaru. Svjesni toga da izbjegavanje promocije znači nedostatak novih suradnji, predstavljanja novih proizvoda/usluga na tržištu i željenog rasta poduzeća, tražimo načine kako se promovirati besplatno ili za minimalni budžet. No je li takva promocija uopće moguća?

Imajući u vidu da je promocija ključna za prodaju, jer što više idealne ciljane skupine dovedemo na našu web stranicu ili webshop, to je veća vjerojatnost da ćemo prodati, u doba recesije potrebno je osmisliti aktivnosti kojima ćemo uz minimalni budžet ipak doći pred oči svojih kupaca.

Tijekom edukacije polaznicima će biti prezentirani razni promotivni kanali kroz koje je moguće napraviti promotivne aktivnosti za nula eura, a kojima ćete znatno povećati vidljivost čak i u vrijeme recesije, odnosno kada nemate budžet za promociju ili je on oskudan.

Edukacija je namijenjena poduzetnicima koji posluju barem 2-3 godine te razumiju barem osnove marketinga.


Predavačica: Andreja Rambrot Malenica

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.