Webinar: Kako postići svoju cijenu u pregovaranju s kupcima?

cijena u pregovaranju s kupcima zicer plavi ured

Naučite što vam je važno kod postizanja cijene svog proizvoda ili usluge, koje osnovne greške svi rade i kako ih izbjeći te zašto prezentacija vaših proizvoda vrlo često neće završiti prodajom istih.

Kratak sadržaj:

  • Psihologija kupovine i prodaje – prvo trebamo razumjeti osnove psihologije kupovine da bi nekome nešto mogli uspješno prodati,
  • Što je neophodno da kupac ili klijent uopće počne razmišlja o kupovini vašeg proizvoda ili usluge,
  • Profiliranje kupaca i zašto nam nisu svi kupci,
  • Kako ne gubiti vrijeme na one koji nam nisu kupci – vrlo često ćete gubiti puno vremena na nekoga tko vas zavlači ili pristojno odbija,
  • Stvaranje potrebe kod kupaca,
  • Vrijednost vs. cijena – kako kreirati vrijednost proizvoda u percepciji kupca ili klijenta,
  • Kako i kada predstaviti cijenu,
  • Cijena kao prepreka i što u slučaju kad se ne možete naći oko cijene,
  • Popusti i zamke davanja niže cijene i zašto je davanje popusta najlakša i najopasnija strategija,
  • Što sve možete dati umjesto niže cijene,
  • Kako zaključiti posao i postići win-win.

Nakon edukacije će popust biti zadnja taktika koju koristite i lakše ćete opravdati vrijednost svog proizvoda ili usluge.


Predavačica: Ana Brajković

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.