Osnove dizajna doživljaja za poduzetnike

osnove dizajna dozivljaja edukacija plavi ured

Primijetili ste sve značajniju ulogu autentične i jedinstvene ponude i želite osigurati svojim klijentima doživljaj za pamćenje, ali ne znate odakle krenuti? Ova radionica uputit će vas u područje dizajna doživljaja za poduzetnike uz mnoštvo primjera iz prakse, održivog pristupa te implementacije suvremenih metoda storytellinga i gamificationa u vašu ponudu.

Sadržaj radionice:

  • Što je ekonomija doživljaja i zašto su doživljaji toliko bitni?
  • Identificiranje osnovnih vrijednosti i jedinstvenosti ponude,
  • Identificiranje idealnih klijenata,
  • Kako razmišljati u trenucima i klijentima osigurati doživljaj za pamćenje?
  • Razumijevanje tijeka doživljaja,
  • Metoda rasvjete i storytelling za poduzetnike,
  • Gamification – dizajniranje jedinstvenih doživljaja,
  • Doživljaji i održivost.

Nakon završene radionice sudionici će poznavati osnovne korake u dizajnu doživljaja iz održive perspektive, vlastite jedinstvenosti i potrebe klijenata na temelju kojih će oblikovati buduću ponudu. Stečenim znanjima lakše će se suočavati izazovima vođenja poslovanja u samim počecima poduzetničke karijere.


Predavačica: Klara Trošt Lesić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.