Uspješna prodaja

Ako imate odličan proizvod , a nemate kupce, onda on malo vrijedi… kupci su najvažniji resurs poduzeća, a posebno svakog poduzetnika!
Cilj ove edukacije je razumjeti mjesto i ulogu prodaje i osoblja, shvatiti značaj prodaje kao funkcije te naučiti koristiti dio alata i tehnika suvremene prodaje pri nastupu na tržištu (poslovno i konzumno tržište).
Seminar se sastoji od sljedećih cjelina:
- Motivi i rizici u prodaji
- Kupoprodajni proces
- Verbalno i neverbalno
- Ugrijavanje i demonstracija
- Alati i tehnike
- Postprodaja
- Psihologija potrošača.
Ako je istina da svi ljudi nešto kupuju i prodaju ova edukacija namjenjena je svim poduzetnicima; malima i velikima, početnicima i uspješnima, onima koji rade s kupcima i onima koji rade s timovima!
Predavač: Kamilo Antolović
Naučili smo...
- Koje su faze uspješne prodaje? (03. svibnja 2018. )