Analiza tržišta i cjenovno pozicioniranje

analiza trzista edukacija plavi ured

Tema će biti obrađena kroz dvije cjeline:

  1. Prva cjelina “Analiza tržišta” početna je točka svake poduzetničke ideje. Tržište je okruženje u kojem su prisutni mali i veliki poduzetnici, a svaki od njih ima priliku pokazati svoje vještine. Stoga je analiza vanjskog okruženja posebno važna – to je temelj za postavljanje ciljeva strategije plasiranja našeg proizvoda ili usluge. Izrada svih daljnjih poslovnih planova (željene prodajne količine, prodajna cijena, način oglašavanja, marketinška ulaganja i sl.) samo je usklađivanje mogućnosti koje nam pruža tržište sa našim očekivanjima.
    .
  2. U drugoj cjelini bavit ćemo se cjenovnim pozicioniranjem proizvoda ili usluga. Nakon dobro obavljene analize tržišta, druga jednako važna stvar za uspjeh poduzeća je pravilno se cjenovno pozicionirati. Istraživanja su pokazala da su poduzetnici početnici puno skloniji postavljanju preniske cijene nego previsoke zbog straha od konkurencije. Upravo zato treba proučiti industriju i konkurenciju te dobro znati koliko naš proizvod ili usluga „vrijedi“.

Ciljevi edukacije:

  • Tržišni trendovi (veličina tržišta, rast tržišta, tržišni udio…),
  • Analiza konkurencije (broj konkurenata, segmentacija tržišta…),
  • Metode analiza (SWOT, Poterova analiza…),
  • Zašto je važna segmentacija tržišta i za što ju koristimo?
  • Cjenovno pozicioniranje proizvoda/usluga (kako formirati cijenu, razlika između prodajne cijene i cijene na polici…),
  • Izrada prodajnih planova na osnovu analize tržišta i cjenovnog pozicioniranja,
  • Vrste troškova i određivanje marginalne kontribucije.

Predavačica: Sanija Vnučec Panjkota

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.