Webinar: Kupci i klijenti kao najjači saveznici u poslovanju

Prijavite se na edukaciju prema uputama: Kako izgleda proces prijave na edukacije?
Napomena: Ova edukacija održava se online putem alata Microsoft Teams. Za prisustvovanje edukaciji potrebno je imati stabilnu internetsku vezu.
Zašto je najteže onima koji tek počinju s poslovanjem? Nemaju mrežu svojih vjernih kupaca i klijenata. Želite li biti dugoročno uspješni u svom poslovanju, tada je važno da razumijete svoje kupce i klijente, njihove želje i potrebe. No, još je važnije da upravo njih pretvorite u svoje saveznike.
Na predavanju ćemo pokriti sljedeće teme:
- Prodajni lijevak – što je i koji je pravi?
- Važnost aktivnog slušanja u odnosima s kupcima i klijentima,
- Što je to CLV – Customer Lifetime Value,
- Kako izgraditi povjerenje i lojalnost kupca,
- Zašto su mišljenja kupaca i klijenata važna za razvoj poslovanja,
- Razlika između testimonijala i recenzije,
- Kako recenzijama i testimonijalima izgraditi povjerenje u svoj biznis.
Nakon predavanja, polaznici će:
- Naučiti etape prodajnog lijevka,
- Saznati kako doći do mišljenja svojih kupaca i klijenata,
- Utvrditi vrijednost vjernih kupaca i klijenata,
- Na primjerima saznati kako nagraditi vjerne kupce i klijente,
- Saznati zašto su važne recenzije i testimonijali te kako doći do njih.
Predavanje je namijenjeno svima koji tek planiraju pokrenuti poslovanje, poduzetnicima početnicima, ali i onima koji posluju već neko vrijeme i žele proširiti mrežu vjernih kupaca ili klijenata.
Predavačica: Maja Belušić Završki
Naučili smo...
- Programi vjernosti – što su i kako ih predstaviti? (16. travnja 2025. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.