Dizajn korisničkog iskustva – od interakcije do emocije

dizajn korisnickog iskustva zicer plavi ured edukacija

NapomenaOva edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.

 

Korisničko iskustvo (CX) nije samo skup interakcija već i način na koji vaš brend utječe na emocije korisnika. Ova radionica pružit će vam alate i uvide kako staviti korisnika u središte vašeg poslovanja.

Uz fokus na kreativnost, empatiju i inovacije, otkrit ćete male, ali ključne detalje koji zaista čine veliku razliku u percepciji korisnika – što direktno utječe na korisnikovu lojalnost brendu, a time i na vaš poslovni rezultat.

Na edukaciji ćete naučiti:

  • Tko su moji korisnici?
  • Koje su njihove funkcionalne i emocionalne potrebe i kako ih otkriti?
  • Da li nam je korisnik zaista u fokusu ili samo volimo misliti da jeste?
  • Human-Centered Design – korisnik u fokus svega što radimo
  • Emocionalni dizajn u CX-u
  • UX i CX sinergija za bolje iskustvo korisnika
  • Mapiranje korisničkog puta
  • Kako dotaknuti srca korisnika?
  • Transakcija je bitna ali bez emocije ne vrijedi puno
  • Kako korisničko iskustvo stvara lojalne korisnike i povećava prihode
  • Kreativnost u CX-u
  • CX kao nevidljivi pokretač uspješnih brendova
  • Kako loše korisničko iskustvo uništava brend?

Ova edukacija je za vas koji ste zaduženi za razvoj proizvoda i usluga, radite u korisničkoj podršci, prodaji ili radite poslovne vezane za upravljanje brendom te sve koji žele dublje razumjeti korisničke potrebe i naučiti kako graditi emocionalnu povezanosti brenda i korisnika.


Predavačica: Mirela Saračević Trogrlić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.