Dizajn korisničkog iskustva – od interakcije do emocije

Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Korisničko iskustvo (CX) nije samo skup interakcija već i način na koji vaš brend utječe na emocije korisnika. Ova radionica pružit će vam alate i uvide kako staviti korisnika u središte vašeg poslovanja.
Uz fokus na kreativnost, empatiju i inovacije, otkrit ćete male, ali ključne detalje koji zaista čine veliku razliku u percepciji korisnika – što direktno utječe na korisnikovu lojalnost brendu, a time i na vaš poslovni rezultat.
Na edukaciji ćete naučiti:
- Tko su moji korisnici?
- Koje su njihove funkcionalne i emocionalne potrebe i kako ih otkriti?
- Da li nam je korisnik zaista u fokusu ili samo volimo misliti da jeste?
- Human-Centered Design – korisnik u fokus svega što radimo
- Emocionalni dizajn u CX-u
- UX i CX sinergija za bolje iskustvo korisnika
- Mapiranje korisničkog puta
- Kako dotaknuti srca korisnika?
- Transakcija je bitna ali bez emocije ne vrijedi puno
- Kako korisničko iskustvo stvara lojalne korisnike i povećava prihode
- Kreativnost u CX-u
- CX kao nevidljivi pokretač uspješnih brendova
- Kako loše korisničko iskustvo uništava brend?
Ova edukacija je za vas koji ste zaduženi za razvoj proizvoda i usluga, radite u korisničkoj podršci, prodaji ili radite poslovne vezane za upravljanje brendom te sve koji žele dublje razumjeti korisničke potrebe i naučiti kako graditi emocionalnu povezanosti brenda i korisnika.
Predavačica: Mirela Saračević Trogrlić
Naučili smo...
- Od čega se sastoji (korisničko) iskustvo? (20. svibnja 2025. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.