Kako kupac donosi odluke?

kako kupac donosi odluke zicer plavi ured

Na ovom treningu ćete naučiti zašto i kako kupci kupuju što je najvažnije pitanje na koje trebate naći odgovor da bi VI kao poduzetnik bili uspješni. Vaša tvrtka može preživjeti bez mnogih segmenata poslovanja, ali sigurno ne može bez prodaje.

„Savjetodavna prodaja“ u kojoj je kupac/klijent u centru će vam svakako promijeniti život, a ne samo prodaju.

Vrlo često je uvriježena praksa i naučeni obrazac ponašanja ono što čini prodavačev posao teškim. U mnogim slučajevima prodavač nije ni svjestan tih loših navika. Nije dovoljno samo imati motivaciju da se postane dobar prodavač. Osim želje, prodavač mora poznavati i metode i imati razne vještine.

Kroz trening se polaznici osvijeste glede faza prodajnog procesa; naglašava se i praktično radi na pogreškama koje čak i iskusni prodavači čine. Sudionici se upoznaju s ulogom i važnostima svake od faze, s greškama unutar svake faze i odgovarajućim stilovima ponašanja. Osim toga, sudionici će se upoznati s različitim prodajnim stilovima naglašavajući njihove prednosti i nedostatke te njihovu primjenjivost u različitim situacijama. Program pruža uvid u stilove ponašanja klijenata/kupaca, na način kako ih prepoznati i kakav je njihov utjecaj na poslovanje.

Osvješčivanje prodavača glede rješavanja kupčevih, a ne vlastitih potreba pri prodajnom sastanku je važan korak u napredovanju svakog prodavača te donošenju dodatne zarade kako tvrtci tako i sebi. Upoznati će i naučiti važnost „trenutaka istine (MoT)“ u kojima kupci donose odluku da li kupiti od vas i kako ih pretvoriti u prodaju.


Predavač: Romeo Jerčić

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.