Marketing za tvrtke 21. stoljeća

marketing za tvrtke 21. stoljeca zicer plavi ured edukacija 2

Pojavom digitalnog marketinga te razvojem novih kanala oglašavanja, vlasnici tvrtki i voditelji marketinga (marketing manageri, brand manageri ili direktori marketinga) nerijetko se mogu osjećati izgubljeno. U ovom se segmentu pojavljuju brojni izazovi po pitanju očekivanja od marketinga, očekivanja od odjela marketinga te očekivanja od suradnji s marketinškim agencijama.

Na ovoj edukaciji naučit ćete:

  • Što svaka tvrtka treba imati prije izrade marketing plana?
  • Što se može, a što ne može očekivati od marketinga?
  • Kako postaviti marketinške ciljeve?
  • Koji su i čemu služe digitalni kanali?
  • Koji su i čemu služe analogni (offline) kanali?
  • Što je buyer’s journey i kako svojeg kupca voditi kroz njega?
  • Čemu služi performance, a čemu creative marketing?

Edukacija je namijenjena vlasnicima tvrtki ili osobama koje rade u marketinškim odjelima tih tvrtki, a osjećaju se nesigurno po pitanju svega što se događa u svijetu marketinga. Seminar je pogodan za potpune početnike, ali i one koji imaju neko predznanje.


Predavač: Tibor Trupec

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.