Kako pokrenuti dobar webshop
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Imati uspješan web shop ne znači samo imati ga, već i pametno i efikasno upravljati njime te svim elementima koji imaju direktan i indirektan utjecaj.
Na edukaciji ćete saznati:
- Kako analizirati tržište i konkurenciju?
- Kako pronaći investitora, dobavljače i proizvođače?
- Kako formirati cijenu te pratiti troškove i profit?
- Kako voditi uspješan marketing; on-site i off-site?
- Gdje i kako prodavati svoje proizvode i uslugu?
- Kako napraviti i pokrenuti web shop koristeći WordPress i Woocommerce?
Ovaj seminar će vam kroz mnoštvo vježbi i dinamične komunikacije dati ne samo odgovore na gornju tematiku, već će vas naučiti primjeni različitih alata i tehnika potrebnim za samostalno obavljanje zadataka i upravljanje web trgovinom.
Predavač: Siniša Begović
Naučili smo...
- Kako provjeriti tko je vlasnik domene? (05. travnja 2024. )
- Kako saznati kako tržište reagira na naš proizvod ili uslugu? (17. studenoga 2023. )
- Kako pokrenuti webshop u koracima (14. travnja 2023. )
- Kako uspostaviti plaćanje na web shopu? (03. studenoga 2022. )
- Koji zakoni reguliraju poslovanje putem webshopa? (25. veljače 2021. )
- Zašto je sadržaj bitan za webshop? (09. listopada 2020. )
- Prije izrade webshopa obavezno napravite analizu tržišta! (28. svibnja 2020. )
- Što je landing page i koja je njegova uloga u webshopu? (03. prosinca 2019. )
- Koja je uloga poslovnog plana u kreiranju webshopa? (11. lipnja 2019. )
- Webshop – Što je informacijska arhitektura? (07. veljače 2019. )
- Webshop – koji su najvažniji elementi? (25. listopada 2018. )
- Kako prodavati putem web shopa? (12. lipnja 2018. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.