Kako od proizvoda napraviti brend?

kako od proizvoda napraviti brend plavi ured

Živimo u vrijeme hiperprodukcije. Nikad veći broj proizvoda i usluga nije sudjelovao u utrci za svoje mjesto pod suncem, a ta utrka nikad nije bila zahtjevnija. Ono sto uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, a biti prepoznatljiv znaci diferencirati se od ostalih istih ili sličnih.

Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima.

Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim – kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo. Njen cilj je objasniti kako se kreira slika koju će tržište imati 0 našem proizvodu i po kojoj će ga pamtiti tj. na koji se način utječe na percepciju tržišta i onih kojima smo proizvod namijenili.

Polaznici će naučiti:

  • ključne korake u procesu pretvaranja proizvoda u brend,
  • zašto se i kako vrši segmentiranje tržišta i targetiranje ciljnih skupina,
  • kako se brend pozicionira i zašto je to važno,
  • na koji se način kreira i održava željena percepcija brenda.

Ovaj trening namijenjen je poduzetnicima i svima onima koji žele unaprijediti svoje proizvode i usluge, svoju komunikaciju s tržištem i u konačnici svoje poslovne rezultate.


Predavač: Željko Popović

Naučili smo...

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.