Blog

Specifičnosti različitih generacija u poslovanju

Na trenutnom tržištu rada trenutno radi 4 različitih generacija – Baby Boomeri, Generacija X, Millenialsi i Generacija Z. Svaku od tih generacija obilježava različit stil rada, komunikacije i očekivanja. Ovoj temi posvetili smo se s Jelenom Radeljić na webinaru Generacijske razlike na radnom mjestu. Generacijske razlike formirane su pod uvjetima ekonomskih, društvenih i tehnoloških okolnosti […]

specificnosti razlicitih generacija zicer plavi ured
Više

Principi osobnih financija za poduzetnike

Financijska pismenost je jedna od važnijih životnih vještina, a osobito u poduzetništvu. Za naše sadašnje i buduće poduzetnike organiziran je webinar Osobne financije za poduzetnike pod vodstvom Bojana Stipića, a ovaj put smo se posvetili principima osobnih financija. Ulaganje u znanje plaća najvišu kamatu!”, započeo je Bojan predavanje ističući krajnje ciljeve financijske pismenosti – stan […]

principi osobnih financija zicer plavi ured
Više

Kanali komunikacije u komunikacijskom planu

Kako bismo uspješno komunicirali s ciljanim javnostima, a osobito kupcima, potrebno je imati komunikacijski plan pomoću kojega ćemo definirati kanale komunikacije s istima. Sve o ovoj temi saznali smo od Izabele Laure na webinaru Izradi komunikacijski plan za svoj biznis. Kanali komunikacije ključni su za izgradnju odnosa s kupcima, a svaki od ovih kanala ima […]

kanali komunikacije zicer plavi ured
Više

Stope PDV-a u Hrvatskoj

Za male poduzetnike razumijevanje PDV-a bitno je iz više razloga, prvenstveno zbog usklađenosti sa zakonima i zbog financijskog zdravlja poslovanja. Sve o ovoj temi saznali smo od Ane Pokrajčić na webinaru Poznavanje PDV-a. PDV je izvor prihoda državnog proračuna. U projekcijama za 2025. godinu planira se prihod od 12,5 milijardi eura, za 2026. predviđa se […]

stope PDV-a zicer plavi ured
Više

Što je strateški plan ZPP-a?

Poljoprivredna gospodarstva koja imaju određenu razinu poljoprivredne proizvodnje imaju pravo na određene potpore. O kakvim potporama se radi i kako aplicirati na njih saznali smo od Marina Kukoča na webinaru Kako do potpora u poljoprivredi?. Strateški plan zajedničke poljoprivredne politike (SP ZPP) je temeljni dokument kojim svaka država članica Europske unije planira i provodi Zajedničku poljoprivrednu politiku (ZPP) u […]

strateski plan zpp-a
Više

Organizacijski oblici poljoprivrednih proizvođača

Mnogi se žele baviti poljoprivredom, no ne znaju odakle krenuti. Iz tog razloga održan je webinar (O)PG – kako ga otvoriti i poslovati? koji je vodio Marin Kukoč, stručnjak za ruralni razvoj. Ovaj put smo se posvetili organizacijskim oblicima poljoprivrednih proizvođača u Hrvatskoj. Za sve koji se žele baviti poljoprivrednim djelatnostima razloga za otvaranje OPG-a […]

organizacijski oblici poljoprivrednih proizvodaca zicer plavi ured
Više

Flyntech – web aplikacije kao softverska rješenja

Ivan Benko je full-stack web developer s više od 5 godina iskustva koji je nedavno otvorio vlastiti obrt Flyntech kroz koji nudi usluge izrade softverskih rješenja u vidu web aplikacija sa tehnologijom ASP.NET, te Angular ili Blazor, a uz to razvija i vlastite projekte. Ivan se s programiranjem prvi put službeno susreo u srednjoj školi, […]

flyntech ivan benko zicer plavi ured
Više

Temeljni poslovni modeli

Mnogi poduzetnici kreću u poslovanje bez pomnog promišljanja o budućem poslovanju. Kako se to ne bi dogodilo i našim polaznicima, održano je predavanje Izradi svoj poslovni model pod vodstvom Dubravke Lacić, a ovaj put smo se posvetili temeljnim vrstama poslovnih modela. Poslovni model je sustavni pristup poslovanju koji prvenstveno služi poduzetniku kako bi saznao ključne […]

temeljni poslovni modeli zicer plavi ured 2
Više

Koji su glavni oblici content marketinga?

Content marketing je marketing koji privlači, pretvara i gradi povjerenje s budućim kupcima. Sve o ovakvom obliku marketinga i njegovim strategijama saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike. Kroz strateški osmišljene tekstove, video sadržaje, blogove i društvene mreže povezujemo se s kupcima koji traže upravo ono što nudimo. Koji su glavni […]

oblici content marketinga zicer plavi ured
Više

173. Start-up akademija – 4 dana za lakši start u poduzetništvu!

Jučer je završila 173. Start-up akademija – naš sveobuhvatni poduzetnički program na kojem polaznici kroz četiri dana temeljito prolaze jasne, strukturirane i ažurne informacije u vezi pokretanja poslovanja u Hrvatskoj za lakši start u poduzetništvu. Što su naši polaznici dobili na Start-up akademiji? Na ovom seminaru dvadesetak novih polaznika kroz četiri dana dobilo je: Najvažnije […]

173. Start-up akademija start u poduzetnistvu zicer plavi ured
Više

Što je Google Gemini?

Tehnologija se svakim danom sve više razvija, a nama je svakim danom sve više online alata na raspolaganju. O najnovijim Google alatima informirali smo se od Miroslava Varge na webinaru Google alati u svakodnevnom poslovanju, a ovaj put smo se posvetili Google Gemini-u. Google Gemini je alat temeljen na umjetnoj inteligenciji koji spaja obradu jezika, slika […]

sto je google gemini zicer plavi ured
Više

7 glavnih grijeha leadershipa u poduzetništvu

Mnogi poduzetnici započinju poslovanje samostalno, no širenje poslovanja zahtijeva i zapošljavanje novih ljudi. Kako biti dobar lider i koje su najčešće poduzetničke greške prilikom vođenja zaposlenika saznali smo od Davorka Biondić Vince na edukaciji Leadership za poduzetnike. Za uspjeh u poslu nam treba i znanje i motivacija!“, istaknula je Davorka. A za tu sinergiju potrebno […]

7 glavnih grijeha leadershipa zicer plavi ured
Više

Započeli novi ZICER-ovi akceleracijski programi

Zagrebački inovacijski centar – ZICER predstavio je novu generaciju sudionika svojih etabliranih akceleracijskih programa Startup Factory, Tech Transfer i Global Growth. U programima sudjeluje 25 timova i startupova koji razvijaju tehnološka rješenja iz područja financija, medicine, marketinga i poboljšanja kvalitete života uz primjenu umjetne inteligencije, dronova i drugih naprednih tehnologija. Programi podržavaju timove u različitim […]

ZICER akceleracijski programi 2025
Više

Kako provjeriti svoju samomotivaciju?

Postoje stručne vještine, ali i poduzetničke vještine. Prema Ana-Mariji Marić, upravo su te poduzetničke vještine ključne za uspjeh u poduzetništvu. Jedna od njih je i mogućnost samomotivacije. Motivacija je sve ono što nas usmjerava i pokreće da učinimo nešto i ona određuje hoćemo li i koliko brzo stići do nekog cilja. Samomotivacija pak je sposobnost […]

samomotivacija zicer plavi ured
Više

Pregovaranje – vještina koja čini razliku!

Uspjeh u poslu sve više na tome kako komuniciramo, gradimo odnose i donosimo odluke u stvarnom vremenu. Pregovaranje je pritom jedna od najvažnijih vještina, a ovih dana imali smo priliku je temeljito obraditi uz Jasminu Marić Cvijetinović na edukaciji Pregovaračke vještine za male poduzetnike. Pregovaramo svakodnevno – često i nesvjesno u svakodnevnim situacijama. Međutim, kvalitetno […]

pregovaranje vjestina zicer plavi ured
Više

Kako koristiti AI u marketingu i oglašavanju?

Mnogima se marketing i oglašavanje čine jednostavnom djelatnošću, no ova struka zapravo obiluje brojnim etičkim i pravnim sastavnicama društvene odgovornosti marketinga. S Kamilom Antolovićem smo se posvetili temi umjetne inteligencije u marketingu. Unutar područja EU propise u vezi umjetne inteligencije regulira EU Akt o umjetnoj inteligenciji (AI Act) koji postavlja jasna pravila za korištenje AI […]

ai u marketingu i oglasavnju zicer plavi ured
Više

Psihub.hr – platforma za psihološku podršku

Smatramo da su umrežavanje i suradnja malih poduzetnika od izuzetne važnosti. Zato u seriji članaka „Poduzetničke suradnje“ nastojimo prikazati na koje sve načine surađuju mali poduzetnici i kako to utječe na njihovo poslovanje. Eva Jurković je vlasnica obrta Momentum kroz koji pruža individualno savjetovanje i organizira grupne psihoedukativne radionice, a više informacija o njenom poduzetničkom putu možete pročitati ovdje. […]

psihub.hr zicer plavi ured
Više

Dobar brend daje povjerenje!

Na izuzetno zasićenom tržištu dobar brend pojednostavljuje odluke o kupnji i odabiru te nam jamči određenu kvalitetu. Kako od proizvoda napraviti brend učili smo od Željka Popovića. Ne trebaju nam zadovoljni potrošači, nego lojalni potrošači!“, započeo je Željko predavanje. Brend je predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu […]

brend povjerenje zicer plavi ured
Više

Kako povećati svoju vidljivost na LinkedIn-u?

LinkedIn je poslovna društvena mreža na kojoj imamo izravan pristup donositeljima odluka, kupcima/klijentima, dobavljačima, sponzorima i partnerima. Kako se povezati s njima na LinkedIn-u saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama!. U poslovanju je izuzetno bitno biti u kontaktu s potencijalnim klijentima i kupcima: Ljudi kupuju od ljudi koje […]

povecati vidljivost na linkedin-u zicer plavi ured
Više

U B2B prodaji priprema je pola posla!

Prodaja je neizostavni dio svakog poslovanja, bez obzira radilo se o B2B ili B2C prodaji. O svim specifičnostima B2B prodaje saznali smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?. Za uspjeh u B2B (Business to business) prodaji, potrebna nam je pravovremena i temeljita priprema: U prodaji je priprema pola posla!“, […]

B2B prodaja priprema
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.