Kako koristiti AI u marketingu i oglašavanju?

Mnogima se marketing i oglašavanje čine jednostavnom djelatnošću, no ova struka zapravo obiluje brojnim etičkim i pravnim sastavnicama društvene odgovornosti marketinga. S Kamilom Antolovićem smo se posvetili temi umjetne inteligencije u marketingu.
Unutar područja EU propise u vezi umjetne inteligencije regulira EU Akt o umjetnoj inteligenciji (AI Act) koji postavlja jasna pravila za korištenje AI u oglašavanju i marketingu s ciljem osiguravanja transparentnosti, poštenja i zaštite potrošača.
Što kaže EU Akt o umjetnoj inteligenciji?
Korisnici UI sustava koji stvara ili manipulira slikovnim sadržajem, audio sadržajem ili video sadržajem u kojem postoji znatna sličnost s postojećim osobama, predmetima, mjestima ili drugim subjektima ili događajima te koji bi se nekoj osobine točno činio vjerodostojnim ili istinitim (‘deepfake’) moraju navesti da je taj sadržaj umjetno stvoren ili da je njime manipulirano”
istaknuo nam je Kamilo temeljna pravila iz EU Akta o umjetnoj inteligenciji.
Osim toga, ovaj akt definira i ističe zabrane manipulativnih praksi (lažne recenzije, ciljanje osjetljivih demografskih skupina), transparentnost korištenja AI, procjenu rizika korištenja AI, zabranu visokorizičnih primjena AI te samu odgovornost pružatelja AI rješenja.
Osim navedenog, Kamilo je polaznike upoznao i s praktičnim primjerima uporabe umjetne inteligencije u marketingu poput AI influencera i implikacijama uporabe istih.
Izvrsno i iznimno korisno predavanje, zaista jako zanimljivo i s puno osobnog žara prezentirana tematika, gospodin se očigledno dugi niz godina predano posvetio proučavanju opsežne prakse obuhvaćene izlaganjem!“,
dojam je jednog polaznika dok je drugi zaključio:
Vrhunsko predavanje i vrhunski predavač! Njegov humor, način izlaganja i interakcija sa sudionicima su jedinstveni. Ovo predavanje je korisno za svakoga od nas, a posebno za one koji se bave marketingom“.