Koji su glavni oblici content marketinga?

Content marketing je marketing koji privlači, pretvara i gradi povjerenje s budućim kupcima. Sve o ovakvom obliku marketinga i njegovim strategijama saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Content marketing za početnike.
Kroz strateški osmišljene tekstove, video sadržaje, blogove i društvene mreže povezujemo se s kupcima koji traže upravo ono što nudimo.
Koji su glavni oblici content marketinga?
Sadržaj (odnosno content) gradi povjerenje, povećava vidljivost brenda i generira prodaju — bez prodavanja:
Tvrtke koje redovito pišu blog imaju 55% više posjetitelja i 70% veću šansu da posjetitelje pretvore u kupce!“,
ističe Tibor.
Glavni oblici content marketinga su:
- web stranica – vaša digitalna baza,
- blog – ovdje trebamo prezentirati rješenja za probleme ciljne skupine,
- društvene mreže – na njima publika već provodi vrijeme,
- newsletteri, e-bookovi, podcasti, intervjui, video sadržaj – različiti formati za različite faze korisničkog puta,
- landing stranice – ciljana mjesta za pretvorbu posjetitelja u klijente.
Dobra content strategija dostavlja sadržaj koji naša ciljana skupina treba i želi, na mjestima koje ona posjećuje.
Vrlo zanimljivo predavanje s konkretnim i primjenjivim zadatcima!“,
dojam je jednog od polaznika ove edukacije.