Dobar brend daje povjerenje!

Na izuzetno zasićenom tržištu dobar brend pojednostavljuje odluke o kupnji i odabiru te nam jamči određenu kvalitetu. Kako od proizvoda napraviti brend učili smo od Željka Popovića.
Ne trebaju nam zadovoljni potrošači, nego lojalni potrošači!“,
započeo je Željko predavanje.
Brend je predstavlja ime, pojam, znak, simbol ili neku drugu osobinu koja označava proizvod ili uslugu neke osobe i na taj način ga diferencira od proizvoda i usluga drugih ponuditelja na tržištu.
Kako pretvoriti proizvod u brend?
Prema Željku, proces pretvaranja proizvoda u brend zahtijeva definiranje:
- područja na koje ćemo pozicionirati brend u odnosu na konkurentske brendove kombinirajući skalu potreba i univerzalnih vrijednosti,
- objektivne procjene postojećeg ili željenog equityja brenda (temeljnih vrijednosti brenda),
- temeljne tvrdnje o brendu kojom u cijelosti određujemo odnos brenda i potrošača,
- vizualnog i verbalnog prikaza brenda iskazanog jezikom potrošača,
- vizualnog prikaza procesa “bildanja” brenda u svijesti potrošača,
- knjige standarda (standardi primjene elemenata komunikacije),
- vizualnog prikaza svih materijala.
Brend kupcima daje povjerenje u proizvod, prodavača ili proizvođača i daje im garanciju određenog standarda.
Puno materijala i novih informacija. Odlično predavanje i kvalitetno preneseno znanje“,
zaključio je polaznik ove edukacije.