Specifičnosti različitih generacija u poslovanju

Na trenutnom tržištu rada trenutno radi 4 različitih generacija – Baby Boomeri, Generacija X, Millenialsi i Generacija Z. Svaku od tih generacija obilježava različit stil rada, komunikacije i očekivanja. Ovoj temi posvetili smo se s Jelenom Radeljić na webinaru Generacijske razlike na radnom mjestu.
Generacijske razlike formirane su pod uvjetima ekonomskih, društvenih i tehnoloških okolnosti u kojima je neka skupina odrasla. One su koristan alat za razumijevanje određenih obrazaca, no one ne definiraju neku osobu.
Specifičnosti različitih generacija u poslovanju
Na predavanju smo ukratko prošli temeljne karakteristike 4 generacije prisutnih na tržištu rada:
- Baby boomeri (1964. – 1964.) – radno usmjereni i posvećeni karijerama, ostaju u jednoj tvrtci dugo vrijeme, vole osobnu komunikaciju,
- Generacija X (1965. – 1980.) – skeptični prema autoritetima, samostalni, koriste tehnologiju, ali nisu ovisni o tehnologiji kao kasnije generacije, preferiraju direktnu komunikaciju,
- Generacija Y ili milenijalci (1981. – 1996.) – bitna im je svrha u poslu, važna im je fleksibilnost, učenje i kontinuirani razvoj, kolaborativni, agilni, skloni prilagodbi, digitalni urođenici, vole neformalnu komunikaciju, poruke i video,
- Generacija Z ili zoomeri (1997. – 2012.) – odrasli uz tehnologiju, naj tehnološki osvještenija generacija, skloniji štednji i racionalnom trošenju novca, ambiciozni su, bitna im je individualnost, imaju online identitet i globalni mindset, „digital first“ pristup, vole kratku i vizualnu komunikaciju.
Na edukaciji su se polaznici upoznali i s vođenjem različitih generacija, stvaranju inkluzivnog okruženja te prilagodbi motivacijskih strategija koje odražavaju različite potrebe generacija.
Odlična edukacija sa puno konkretnih ideja kako komunicirati i surađivati sa različitim generacijama!“,
komentar je jednog od polaznika webinara.