U B2B prodaji priprema je pola posla!

Prodaja je neizostavni dio svakog poslovanja, bez obzira radilo se o B2B ili B2C prodaji. O svim specifičnostima B2B prodaje saznali smo od Tomislava Krište na edukaciji B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?.
Za uspjeh u B2B (Business to business) prodaji, potrebna nam je pravovremena i temeljita priprema:
U prodaji je priprema pola posla!“,
ističe Tomislav.
Kako se pripremiti za B2B prodaju?
Kako bismo se dobro pripremili za B2B prodaju, Tomislav nam preporučuje unaprijed pripremiti:
- Skriptu koja će vam pomoći u vođenju prodajnog razgovora,
- Kvalifikacijska pitanja kako biste prepoznali potrebe vaših potencijalnih klijenata,
- Prezentaciju ili demo – vizualne materijale ili demonstraciju proizvoda koja će vašim klijentima jasno prikazati sve prednosti koje nudite,
- Svjedočanstva zadovoljnih klijenata kako biste povećali povjerenje u svoj brend.
Sve ove pripremne radnje polaznici edukacije mogli su vidjeti i na primjerima, a predavač se posvetio svakom od prisutnih polaznika kako bi im dao personalizirane savjete.
Najbolja edukacija na kojoj sam ikad bila! Toliko korisnih primjera, sada je na nama da to primijenimo“,
dojam je jedne polaznice, dok je drugi polaznik izjavio:
Odlično, zanimljivo, dinamično predavanje sa puno primjera iz prakse i konkretnim korisnim prijedlozima koje je moguće odmah implementirati“.