Kako povećati svoju vidljivost na LinkedIn-u?

LinkedIn je poslovna društvena mreža na kojoj imamo izravan pristup donositeljima odluka, kupcima/klijentima, dobavljačima, sponzorima i partnerima. Kako se povezati s njima na LinkedIn-u saznali smo od Tanje Džido na edukaciji LinkedIn – poveži se s prilikama!.
U poslovanju je izuzetno bitno biti u kontaktu s potencijalnim klijentima i kupcima:
Ljudi kupuju od ljudi koje poznaju, koji im se sviđaju i kojima vjeruju!“,
započela je Tanja.
Kako povećati svoju vidljivost na LinkedIn-u?
Pa kako to postići na LinkedIn-u? Prvo je potrebno povećati svoju vidljivost na LinkedIn-u za što nam Tanja daje nekoliko preporuka:
- Optimizirajte svoj profil!
- Redovito objavljujte!
- Povežite se s relevantnim ljudima!
- Komentirajte objave komplementarnih stručnjaka!
- Gradite svoju zajednicu!
Na ovom webinaru polaznici su se upoznali s zakonitostima LinkedIn-a načinima kako optimizirati svoj LinkedIn profil te savjetima kako proširiti svoj utjecaj na ovoj društvenoj mreži.
Prije ove edukacije znala sam o LinkedInu 5%, a sad imam osjećaj da znam 105%, odnosno imam plan, smjer, upute što i kako napraviti, što funkcionira, što prolazi, što ima smisla, a što ne. Sadržaj aktualan, jasan, kvalitetan, a predavačica, profesionalna, jasna, fokusirana, odmjerena a ugodna – pažnja mi nije pala ni 1 minutu (ne samo zato jer me tema zanimala, nego i zbog Tanjinog angažmana i načina prezentiranja). Kad je nekome nešto novo, izuzetno je vrijedno dobiti sve što je potrebno u nekoliko sati na način da razumije, a odmah sa korisnim savjetima i uputama iz prakse, što je dodana vrijednost. Edukacija i predavačica za svaku preporuku!“,
dojam je jedne polaznice.