Kanali komunikacije u komunikacijskom planu

Kako bismo uspješno komunicirali s ciljanim javnostima, a osobito kupcima, potrebno je imati komunikacijski plan pomoću kojega ćemo definirati kanale komunikacije s istima. Sve o ovoj temi saznali smo od Izabele Laure na webinaru Izradi komunikacijski plan za svoj biznis.
Kanali komunikacije ključni su za izgradnju odnosa s kupcima, a svaki od ovih kanala ima svoj specifičan cilj:
- Web stranica i web shop – web stranica je mjesto gdje korisnici mogu saznati sve o brendu, dok putem web shopa mogu kupiti proizvode,
- Društvene mreže – bez obzira je li riječ o Facebook-u, Instagram-u, LinkedIn-u, YouTube-u ili TikTok-u društvene mreže možemo koristiti kao mjesta za izgradnju zajednice,
- E-mail (newsletter) – kroz e-mailove gradimo osjećaj ekskluzivnosti i pripadnosti,
- Odnosi s javnošću (PR) – kroz PR gradimo vjerodostojnost i pozitivan imidž u javnosti. Ovdje koristimo medije, novinare i influencere kako bismo osigurali profesionalnu i pozitivnu sliku brenda,
- Oglašavanje (digitalno, mediji, outdoor) – oglašavanje osigurava širu vidljivost. Bez obzira o vrsti oglašavanja, cilj je dosegnuti široku publiku s jasnom i privlačnom porukom.
- Konferencije i sajmovi – ovakvi događaji su prilika za izravnu promociju proizvoda ili usluga.
Svaki od ovih kanala ima svoju ulogu u stvaranju snažne i koherentne komunikacije, a njihov zajednički cilj je izgraditi dugoročne, pozitivne odnose s kupcima i drugom publikom.
Jako korisno predavanje. Brzo je projurilo vrijeme. Svidjelo mi se da smo odmah imali priliku raditi na svom biznisu. Voljela bih da još duže traje pa da samo sve stigli detaljno proći. Inače sve super, jako sam zadovoljna!“,
dojam je jedne polaznice webinara.