Blog

Što su KPI (ključni pokazatelji uspješnosti)?

Kako bismo bili uspješni u poslovanju, potrebno je znati krećemo li se prema zadanim poslovnim ciljevima. Kako učinkovito mjeriti napredak poslovanja saznali smo od Sanje Trbojević Montina na edukaciji KPI – Kako prepoznati i pratiti ključne pokazatelje uspješnosti?. KPI (Key Performance Indicators) odnosno ključni pokazatelji uspješnosti ključna su mjerila koja poduzetnici koriste kako bi pratili […]

KPI zicer plavi ured pokazatelji
Više

Najveći neprijatelj dobre prodajne prezentacije je strah!

Znate li da prodavači koji ne znaju za strah, prodaju 5 puta više od onih koji imaju strah od prodaje? Kako doskočiti tom strahu i prevladati ga saznali smo od Bojana Kovačevića na edukaciji Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Strah je emocija koja se pojavljuje u situacijama kada osoba doživljava ili percipira […]

strah neprijatelj prezentacije zicer plavi ured
Više

4 kategorije uspostavljanja odnosa s kupcima

Kako bi naši poduzetnici učili na tuđim, a ne na svojim greškama održano je još jedno predavanje 13 pogrešaka poduzetnika početnika pod vodstvom Elvire Mlivić Petrović. Ovaj put smo se posvetili uspostavljanju odnosa s kupcima. Da bismo bili uspješni u poduzetništvu prvo moramo znati tko su nam kupci i gdje se nalaze!“, ističe Elvira. Kad […]

kategorije uspostavljanja odnosa s kupcima zicer plavi ured
Više

167. Start-up akademija – Prva postaja prije ulaska u poduzetništvo

Naš edukacijski program u 2024. godini se bliži kraju, a posljednja edukacija od strane Plavog tima u ovoj godini bila je 167. Start-up akademija. Još jednom nas je oduševila grupa izuzetno angažiranih polaznika kojih je ovaj put većina bila – medicinske struke. Prije pokretanja poslovanja u glavama budućih poduzetnika se javlja velik broj pitanja. Iz […]

167. startup akademija zicer plavi ured
Više

Što čini „poduzetnički skill set“?

Dobar poduzetnik ima cijeli set vještina – poduzetnički skill set. O čemu je riječ i od čega se on sastoji saznali smo od Arbena Prekazija na edukaciji Poduzetnički skill set: Od potencijalnog do lojalnog klijenta. Poduzetnik se stalno razvija jer neprestano uči nove vještine kako bi mu one pomogle u budućem poslovanju. Koje vještine razvijati […]

poduzetnicki skill set predavanje zicer plavi ured
Više

Jeste li fokusirani na preveliko ciljano tržište?

Proboj na (pre)zasićeno tržište nije lak, osobito kad nemamo velike budžete. Što i kako mogu napraviti poduzetnici početnici kako bi se probili na tržištu te koje su najčešće početničke greške saznali smo od Davida Reya Hudečeka na edukaciji Najbolja marketinška strategija za početnike. Marketing je aktivnost proučavanja i zadovoljavanja potreba ciljanih kupaca te zatim kreiranje […]

preveliko ciljano trziste zicer plavi ured
Više

Zašto je reputacija važna za male poduzetnike?

U poduzetništvu je od izuzetne važnosti dobra reputacija. Što je točno reputacija i kakve koristi mali poduzetnici mogu imati od nje saznali smo od Ivane Šipić Gavrilović na webinaru Kako izgraditi, očuvati i zaštititi reputaciju. Reputacija je ukupni dojam o nekoj organizaciji, brendu ili osobi, a proizlazi iz pretpostavki, percepcija i uvjerenja o tome što […]

benefiti dobre reputacije zicer plavi ured
Više

Cijena je više psihološka kategorija!

Za naš krajnji financijski rezultat od izuzetne važnosti je ispravno postavljanje cijena. Koje sve cjenovne strategije za maksimiziranje prodaje i profita postoje i koju koristiti u kojim prilikama otkrila nam je Egli Ilić. Cijena nekog proizvoda ili usluge je ekonomska, ali i psihološka kategorija. I dok su brojni poduzetnici fokusirani na ekonomske varijable poput fiksnih […]

cijena psiholoska kategorija zicer plavi ured
Više

Koje AI alate možemo koristiti u SEO optimizaciji?

U moru internetskog sadržaja od izuzetne je važnosti da taj naš sadržaj dopre do potencijalnih kupaca. Tu nam pomaže SEO optimizacija koja je često zahtjevan operativni proces. Kako si taj proces olakšati pokazao nam je Siniša Gavrilović na edukaciji Napredna SEO radionica. SEO optimizacija je dugoročan proces u kojem kroz poboljšanja na web stranicama ostvarujemo […]

ai alate za seo optimizaciju zicer plavi ured
Više

Koje su ključne vještine u dobu umjetne inteligencije?

Razvojem tehnologije promjena je neizbježna, pitanje je samo hoćemo joj se i koliko prilagoditi. Kako se mali poduzetnici mogu prilagoditi dobu umjetne inteligencije i koje su vještine danas ključne saznali smo od Tanje Džido na edukaciji Korištenje AI alata u kreiranju sadržaja i izgradnji osobnog brenda. Na (pre)zasićenom tržištu više se nego ikad važno istaknuti […]

kljucne vjestine u dobu umjetne inteligencije zicer plavi ured
Više

Koje su nove dimenzije i metrike u Google Analytics 4?

Bez redovite analize web stranice ne znamo što u vezi nje radimo uspješno, a što ne i kako to možemo poboljšati. Da bismo to saznali, potrebno je uspostaviti sustav mjerenja na web stranici, a zatim pravilno interpretirati te podatke. Sve o web analizi saznali smo od Roberta Petkovića na edukaciji Uvod u web analitiku. Google […]

dimenzije i metrike u google analytics 4 zicer plavi ured
Više

Što je Canva?

Na globalnom tržištu ključan dobar vizualni identitet. Ipak, mnogi poduzetnici početnici nemaju sredstava za angažiranje dizajnera. Tu nam je od velike pomoći Canva, online platforma za grafički dizajn, a kako je uspješno koristiti saznali smo od Valentine Babić na edukaciji Canva za početnike. Canva je online platforma za grafički dizajn koja nam omogućuje kreiranje vizuala […]

sto je canva zicer plavi ured
Više

Kako osmisliti SEO strategiju?

Internet tražilice pregledavaju sve što postoji na internetu i pokušaju utvrditi najrelevantnije rezultate prema ključnoj riječi koju je upisao korisnik. Poduzetnicima je tu od velike koristi SEO optimizacija o kojoj su naši polaznici imali prilike saznati na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju od Siniše Gavrilovića. SEO optimizacija proces u kojem kroz tehnička i konceptualna poboljšanja […]

SEO strategiju zicer plavi ured
Više

Što je oglašavanje?

Prije nego što se upustimo u kreiranje oglašivačkih kampanja, poželjno se upoznati s važećim zakonodavstvom i etičkim normama u vezi istih. Ovu temu detaljno nam je objasnio Kamilo Antolović na webinaru Pravo i etika u oglašavanju i marketingu. U suvremenom okruženju koje nam nudi mnoge mogućnosti oglašavanja i promocije vlastitih proizvoda i usluga potrebno je […]

sto je oglasavanje zicer plavi ured
Više

Za dobar pitch važno je znati tko nas sluša!

Pitch je kratka i sažeta prezentacija poduzetničke ideje, proizvoda ili usluge s ciljem privlačenja potencijalnih investitora, klijenata i poslovnih partnera. Kako pripremiti dobar pitch učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Pripremi se za pitch!. Mnogi natječaji, ali i prodajni sastanci zahtijevaju pitch poduzetničke ideje. Kroz pitch brzo prenosimo ključne informacije o vrijednosti projekta te […]

dobar pitch tko slusa zicer plavi ured
Više

Što je komunikacijski plan?

Kada pokrećemo biznis, važno je razmišljati na koji način ćemo komunicirati o njemu. To definiramo u komunikacijskom planu, a što je on te kako ga napisati saznali smo od Izabele Laure na edukaciji Izradi komunikacijski plan za svoj biznis!. Komunikacijski plan je poslovni dokument u kojem definiramo KOME želimo komunicirati, ŠTO im želimo reći i […]

komunikacijski plan zicer plavi ured
Više

166. Start-up akademija – Koje su najčešće prepreke u poduzetništvu?

Pokretanje vlastitog posla donosi mnoštvo novih izazova, ali i novih iskustava. Kroz četverodnevni program 166. Start-up akademije naši su polaznici učili kako što lakše i efikasnije zaploviti poduzetničkim vodama. Većina poduzetničkih pothvata počinje idejom koju treba provesti u realnost. Korake do te realnosti uče naši polaznici na Start-up akademiji, jednom od naših najtraženijih seminara. Ovaj […]

166. start-up akademija prepreke zicer plavi ured
Više

Što su marketinški ciljevi?

Marketinški plan je dokument u kojem detaljno razrađujemo strategiju kojom ćemo ostvariti marketinške ciljeve. Kako ga napisati i kako definirati marketinške ciljeve saznali smo od Ane Jergović na edukaciji Izrada marketinškog plana. Da bismo napisali marketinški plan, potrebno je prvo definirati marketinške ciljeve koje planiramo ostvariti. Marketinški ciljevi moraju biti izraženi konkretno i kvantificirano zbog […]

marketinski ciljevi zicer plavi ured 2
Više

Zašto koristiti video sadržaj u turizmu?

Mnogi mali iznajmljivači i poduzetnici koji se bave turističkim djelatnostima koriste platforme poput AirBnb-a ili Bookinga. Kako dodatno povećati potražnju za svojom turističkom ponudom pokazala nam je Ana Klancir na webinaru Marketing i društvene mreže u turizmu. Postoji više načina kako pristupiti promociji turističkih proizvoda. Možemo koristiti platforme poput AirBnb-a ili Bookinga, oglasnike specijaliziranih agencija […]

video sadrzaj u turizmu zicer plavi ured
Više

Kako istražiti tržište putem Google alata?

U današnje doba više surfamo, nego spavamo. Kako se snaći u„digitalnoj džungli“ i kako brzo i jednostavno istražiti konkurenciju i tržište otkrio nam je Miroslav Varga na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Čak 90% sadržaja na internetu je kreirano u posljednje dvije godine, a dnevno nas ‘napada’ čak 6.000-10.000 oglasnih poruka. To znači da […]

istraziti trziste putem google alata zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.