Najbolje prakse poduzetničkih LinkedIn profila

Znate li da prosječni LinkedIn korisnik ima dva puta veću platežnu moć od prosječnog on-line korisnika? Sve o ovoj društvenoj mreži i najboljim praksama na istoj za poduzetnike saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Kako do više klijenata uz LinkedIn?.
LinkedIn je poslovna društvena mreža namijenjena poslovnom umrežavanju. I dok smo o razlikama između individualnih profila i poduzetničkih profila na LinkedIn-u već pisali, ovaj put smo se posvetili najboljim praksama na LinkedIn-u za buduće i postojeće poduzetnike.
Koje su najbolje prakse poduzetničkih LinkedIn profila?
Kada pričamo o poduzetnicima, Vedran tu razlikuje LinkedIn profile budućih poduzetnika i LinkedIn profile postojećih poduzetnika:
- Budući poduzetnik – ako tek planirate pokrenuti poslovanje, od izuzetne je važnosti identificirati svog idealnog klijenta te što čini Vašu ponudu posebnom (USP). Nakon što ste to utvrdili, „testirajte-testirajte-testirajte“ prije lansiranja
- Postojeći poduzetnik – ako već poslujete, izuzetno je bitno jasno prikazati što točno radite na svom profilu – u cover slici, headline-u te u featured dijelu. Sve to valja biti popraćeno strategijom objava kroz koju valja pametno kombinirati edukativni, povezujući i promotivni sadržaj.
Budite jasni što i kome prodajete! Nije riječ o Vama, već o tome što Vaše usluge mogu učiniti kako bi riješile izazov(e) Vašeg ciljnog klijenta“,
ističe Vedran.
Polaznici su se na ovom webinaru upoznali sa svrhom i vrstama LinkedIn profila te sa strategijama objave sadržaja na ovoj društvenoj mreži, a ovo su njihovi dojmovi:
Brutalna prezentacija, jedna od boljih webinara koje sam odslušao u zadnje vrijeme. Tema mi je jako interesantna stoga sam dao maksimalnu pozornost u webinar. Predavač odličan. Definitivno ću moći primijeniti“.