Prvi kadar je presudan za daljnje gledanje videa!

Video format je postao vrlo moćan marketinški alat, osobito za male poduzetnike. Kako bi naši poduzetnici svladali osnove videa održana je edukacija Kako snimiti video u 5 jednostavnih koraka? pod vodstvom Ivane Alfier.
Istraživanja kažu da se potrošači ili klijenti radije odlučuju za proizvod ili uslugu nakon odgledanog videa. Zašto onda ne iskoristiti tu moć?“,
započela je Ivana. No, za to je potrebno snimiti zanimljiv video.
Prvi kadar određuje hoće li kupac nastaviti gledati video!
Na internetu ima mnoštvo sadržaja, što znači da imamo mnogo konkurencije za pažnju potencijalnog kupca. To znači da gledatelja moramo zainteresirati u prve 3 sekunde:
Već u prve 3 sekunde gledatelj će procijeniti jeste li mu zanimljivi, izgledate li profesionalno i djelujete li vjerodostojno!“.
Kako bismo to postigli, Ivana nam daje par dodatnih savjeta:
Već u prvom kadru komuniciramo kome se obraćamo – osoba u kadru treba gledati ravno u kameru i komunicirati rješenje za konkretan problem publike,
- Vizualna čistoća – kadar treba biti vizualno čist, a lice dobro osvijetljeno,
- Odmah prelazimo na stvar – u uvodu odmah krećemo pričati, bez namještanja ili ubacivanja animacija i logotipova.
Poduzetnici često zanemaruju moć videa jer misle da je za njih potrebna velika produkcija, dok je zapravo najvažnija dobra priprema s kojom su se upoznali na ovom predavanju.
Ovo predavanje je bilo jedno odlično iskustvo koje je spojilo teoriju i praktični dio što je vjerujem najkorisnije znanje koje možemo ponijeti s neke radionice. Sve pohvale za predavačicu koja je bila ustrajna u tome da svakome od nas pomogne s idejom i na neki način nas pogura van svojih granica što i je poanta. Hvala od srca!“,
zaključak je jedne polaznice ovog seminara.