Kakvo je ponašanje potrošača?

Za održavanje i razvoj poslovanja nužna je prodaja. Kako dobro prodavati i koristiti prodajnu komunikaciju u svakodnevnom životu saznali smo od Lidije Fabek Stanković na webinaru Prodaja je svuda oko nas.
Prodaja nije samo transakcija –ona je rješavanje problema, razumijevanje potreba i izgradnja odnosa“,
započela je Lidija predavanje.
Dobar prodavač razumije kupca i njegove potrebe te mu daje savjete kako da pomoću proizvoda ili usluga koje nudi unaprijedi svoj život.
Uobičajeno ponašanje potrošača
Lidija ističe kako svi potrošači prilikom odabira prolaze kroz sljedeće faze kupnje:
- Spoznaja – spoznaja o određenom proizvodu ili usluzi,
- Razmatranje – razmatranje o kupnji ili korištenju određenog proizvoda ili usluge,
- Zanimanje – detaljnije proučavanje navedenog proizvoda ili usluge,
- Davanje prednosti – uspoređivanje navedenog proizvoda ili usluge s konkurencijom te davanje prednosti istom proizvodu,
- Kupovina – kupovina navedenog proizvoda ili usluge.
Cilj prodaje je dovesti potencijalne kupce do pete faze – odnosno kupnje proizvoda. Lidija ističe važnost komunikacije s kupcima tijekom bilo koje od ovih faza jer na taj način prodavatelj stječe njihovo povjerenje te postaje važan element odluke o kupovini.
Svidjela mi se tema i predavačica ima puno znanja i informacija koje je podijelila. Najviše mi se svidjelo što nam je odmah dala vježbe, kako da to što smo čuli odmah isprobamo u praksi i što nas je poticala da damo vlastite primjere, pa izađe nešto za što nismo bili svjesni da možemo koristiti za svoj posao!“.