Programi vjernosti – što su i kako ih predstaviti?

Ljudi posluju s onima koje poznaju, vole i kojima vjeruju. Kako povremene promatrače pretvoriti u stalne i lojalne kupce učili smo od Maje Belušić Završki na webinaru Kupci i klijenti kao ključni saveznici u poslovanju.
U svakom poslovanju bitno je steći povjerenje kupaca ili klijenata te ih nastojati dugoročno zadržati. Jedan od alata stvaranja lojalnosti naših kupaca jesu i programi vjernosti.
Kroz program vjernosti kupci dobivaju pogodnosti, a tvrtka dobiva vjerne kupce!“,
ističe Maja.
Kako predstaviti program vjernosti?
Kako biste adekvatno predstavili program vjernosti svojim potencijalnim i postojećim kupcima, Maja savjetuje držati se sljedeće strukture:
- Koji je smisao programa vjernosti?
- Kako postati član?
- Što točno članovi dobivaju?
- Na koji način će članovi biti obaviješteni o pogodnostima?
- Kako mogu skupljati bodove i za što ih zamijeniti?
Članovi programa vjernosti obično troše više od onih koji nisu članovi, a uz to tvrtka dobiva i direktne kanale komunikacije s postojećim kupcima, podatke o svojim kupcima te mogućnost kreiranja ponude u stvarnom vremenu.
Webinar je bio vrlo koristan, s puno konkretnih primjera iz prakse koji su olakšali razumijevanje teme“,
zaključila je jedna polaznica ovog webinara.