172. Start-up akademija – Što je AIDA model?

U dobroj atmosferi i pozitivnom okruženju završili smo još jednu Start-up akademiju. Na 172. Start-up akademiji obradili smo sve ključne aspekte poduzetništva kako bi polaznici mogli donijeti bolje odluke u vezi svog budućeg poslovanja, a jedna od informacija koje smo naučili jest AIDA model u marketingu.
Rijetko koje poslovanje funkcionira bez marketinških aktivnosti. Kako bismo bolje shvatili naše kupce i njihove odluke, ovaj put smo se posvetili AIDA modelu.
Što je AIDA?
AIDA je marketinški model koji opisuje četiri faze kroz koje kupac prolazi prije nego što donese odluku o kupnji:
- Pažnja (Attention): U prvoj fazi nastojimo dobiti pažnju kupca – da uopće primijeti nas, našu uslugu i naš proizvod,
- Interes (Interest): Kada smo uspjeli privući pažnju kupca, cilj nam je zadobiti njegov interes kako bi nas on dalje pratio i stekao povjerenje u nas,
- Želja (Desire): U sljedećoj fazi cilj nam je kroz marketinške i komunikacijske aktivnosti potaknuti kupca da zaželi upravo naš proizvod ili uslugu,
- Akcija (Action): U posljednjoj fazi cilj nam je motivirati kupca da napravi određenu akciju – da pošalje upit, kontaktira nas, ili klikne gumb „kupi“.
Dakle, AIDA model nam pomaže strukturirati komunikaciju na način da potencijalnog kupca motiviramo na kupnju baš našeg proizvoda ili usluge.
Kroz četiri dana Start-up akademije dotakli smo se još mnogih tema, poput pravnih oblika poslovanja, financijskih aspekata poslovanja, izvora financiranja i pisanja poslovnih planova, a ovo su dojmovi polaznika:
Odlično je bilo! Divno je biti u okruženju koje obavlja svoj posao prisutno i stručno! Hvala svima!“.
Za daljnje termine pratite i dalje naš raspored u rubrici edukacija.