Kako izgraditi zajednicu u turizmu?

Današnji gosti ne traže samo smještaj, doživljaj, autentičnu priču i osobni pristup, a sve to mogu ponuditi upravo mali iznajmljivači. Kako izgraditi zajednicu u turizmu učili smo od Ane Klancir na webinaru Marketing i društvene mreže u turizmu.
Mali poduzetnici kroz društvene mreže imaju priliku pokazati prednosti svog smještaja i okoline na brojne načine, a ključ je u autentičnosti:
U svojoj marketinškoj komunikaciji fokusirajte se na ono što vaš smještaj i vaš kraj čini posebnima!“,
istaknula je Ana.
Kako izgraditi zajednicu u turizmu?
Kod autentičnosti bitna nam je i (lokalna) zajednica – goste često zanima kako lokalni ljudi žive, a često i sami vole dijeliti svoja iskustva putem društvenih mreža.
Kako bismo to iskoristili u svoju korist, Ana nam daje nekoliko savjeta:
- Pružanje korisnih savjeta i vodiča – kreirajte vodiče za goste (gdje najbolje pojesti, što posjetiti, gdje pronaći domaće proizvode),
- Angažiranje lokalne zajednice – povežite se s obrtnicima i OPG-ovima te zajedno kreirajte ponudu koja promovira vaš kraj,
- Organizacija fotografskih natjecanja – potaknite goste da podijele svoje doživljaje iz vašeg apartmana,
- Korištenje influencera i putopisaca – odaberite prave osobe koje će na primjeren način prenijeti svoje iskustvo boravka u vašem prostoru,
- Stvaranje priča o putovanjima – pričajte priče o svom kraju,
- Povezivanje s turističkim zajednicama i organizacijama – suradnja s ovim tipom organizacija povećava vidljivost te otvara vrata zajedničkim projektima.
Na webinaru su korisnici prošli i najvažnije društvene mreže putem kojih mogu komunicirati sa svojim gostima, kao i ostale strategije za rast.
Jako korisna edukacija. Teme su bile kvalitetno objašnjene, s puno primjera i konkretnih koraka na koji način primijeniti u praksi“,
riječi su jedne prisutne polaznice.