Blog

Kako izgraditi zajednicu u turizmu?

Današnji gosti ne traže samo smještaj, doživljaj, autentičnu priču i osobni pristup, a sve to mogu ponuditi upravo mali iznajmljivači. Kako izgraditi zajednicu u turizmu učili smo od Ane Klancir na webinaru Marketing i društvene mreže u turizmu. Mali poduzetnici kroz društvene mreže imaju priliku pokazati prednosti svog smještaja i okoline na brojne načine, a […]

zajednicu u turizmu zicer plavi ured
Više

Programi vjernosti – što su i kako ih predstaviti?

Ljudi posluju s onima koje poznaju, vole i kojima vjeruju. Kako povremene promatrače pretvoriti u stalne i lojalne kupce učili smo od Maje Belušić Završki na webinaru Kupci i klijenti kao ključni saveznici u poslovanju. U svakom poslovanju bitno je steći povjerenje kupaca ili klijenata te ih nastojati dugoročno zadržati. Jedan od alata stvaranja lojalnosti naših […]

programi vjernosti zicer plavi ured
Više

Kako izraditi jednostavnu web stranicu?

Ako vas nema online u digitalnom dobu – to je gotovo kao da ne postojite. Zato je poželjno da svaki poduzetnik ima svoju web stranicu koja će ga predstavljati u virtualnom svijetu. To može biti jednostavna web stranica, a korake kako je izraditi – objasnio nam je Bor Dizdar na radionici Izrada jednostavne web stranice. […]

jednostavnu web stranicu zicer plavi ured
Više

Samostalan dolazak i odlazak gosta?

Pojava novih tehnologija dovela je do potrebe i želje gostiju za smanjenim kontaktom što uključuje i samostalan ulazak u apartman. Ovu temu detaljno smo obradili s Anamarijom Cicarelli na edukaciji Mali iznajmljivač – veliki posao. Iako većina malih iznajmljivača u Hrvatskoj još uvijek osobno dočekuje goste, sve je češća praksa korištenja sefova za ključeve ili […]

samostalan dolazak gosta zicer plavi ured 2
Više

Kakvo je ponašanje potrošača?

Za održavanje i razvoj poslovanja nužna je prodaja. Kako dobro prodavati i koristiti prodajnu komunikaciju u svakodnevnom životu saznali smo od Lidije Fabek Stanković na webinaru Prodaja je svuda oko nas. Prodaja nije samo transakcija –ona je rješavanje problema, razumijevanje potreba i izgradnja odnosa“, započela je Lidija predavanje. Dobar prodavač razumije kupca i njegove potrebe […]

ponasanje potrosaca zicer plavi ured
Više

Kako nam AI pomaže u digitalnom marketingu?

Umjetna inteligencija i razni AI alati mogu pomoći poduzetnicima bolje razumjeti potencijalne kupce, optimizirati marketinške kampanje i donositi pametnije odluke. Kako i u koje svrhe koristiti alate umjetne inteligencije u digitalnom marketingu saznali smo od Miroslava Varge na edukaciji Digitalni marketing uz Google alate. Posljednjih godina umjetna inteligencija (AI) uvelike je promijenila način upravljanja marketinškim […]

ai u digitalnom marketingu zicer plavi ured
Više

Kakav je pasivni stil komunikacije?

Komunikacija je vještina koja se stječe kroz primjenu. Neki ljudi su rođeni komunikatori – za ostale tu je vježba. Kako bi naši poduzetnici bolje komunicirali održana je edukacija Pričati i raditi nije isto: komunikacijske vještine pod vodstvom Kristijana Sedaka. Postoji više stilova komuniciranja – agresivni, pasivni i asertivni. Dobar komunikator služi se asertivnim stilom komuniciranja o kojem […]

pasivni stil komunikacije zicer plavi ured
Više

Kako koristiti ChatGPT u SEO optimizaciji?

Nije tajna da je u online svijetu SEO optimizacija od izuzetne važnosti. Kako što bolje pozicionirati svoju tvrtku na internetskim tražilicama te kako koristiti alate umjetne inteligencije za tu svrhu saznali smo od Siniše Gavrilovića na edukaciji Napredna SEO radionica. ChatGPT je alat umjetne inteligencije temeljen na GPT-4 tehnologiji, a razvila ga je tvrtka OpenAI. […]

chatGPT u SEO optimizaciji zicer plavi ured
Više

Što dobivamo dobrom prezentacijom?

Prezentacijske vještine nisu važne samo u govorništvu, već su ključan faktor uspjeha i u poslovnom i poduzetničkom svijetu. Za naše poduzetnike održana je još jedna edukacija Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije pod vodstvom Bojana Kovačevića na kojoj su polaznici imali prilike izbrusiti svoje prezentacijske vještine. Od prodajnih sastanaka i internih timskih prezentacija […]

dobrom prezentacijom zicer plavi ured
Više

Kako nam AI pomaže u SEO optimizaciji?

Umjetna inteligencija odnosno AI može nam značajno pomoći u SEO optimizaciji web stranice čineći ovaj proces bržim, preciznijim i efikasnijim. Siniša Gavrilović nas je na edukaciji Uvod u SEO optimizaciju upoznao s ovim pojmovima i alatima. U svijetu digitalnog marketinga od izuzetne je važnosti SEO optimizacija. Riječ je o procesu u kojem kroz razna tehnička […]

AI u SEO optimizaciji zicer plavi ured
Više

Koje tipove sadržaja koristimo u digitalnom marketingu?

U digitalnom društvu teško je zamisliti poslovanje bez digitalnog marketinga. Kako bi naši polaznici što prije krenuli s ovim aktivnostima Krešimir Koružnjak je na našoj adresi održao edukaciju Osnove digitalnog marketinga. U digitalnom marketingu izuzetnu važnost ima sadržaj putem kojeg se povezujemo s potencijalnim kupcima na razne načine. No, postoji više tipova sadržaja. Koji sve […]

tipove sadrzaja u digitalnom marketingu zicer plavi ured
Više

Koliko možemo podići iznos cijene?

Jedna od najčešćih pogrešaka poduzetnika jest kriva procjena cijena na početku poslovanja. Kako bi to ispravili i tražili adekvatnu naknadu za svoje proizvode ili usluge organizirana je edukacija Metodologija uspješnog povećanja cijena koju je vodio Filip Fučić. Cijena je novčana vrijednost koju potrošač plaća kako bi kupio određeni proizvod ili koristio neku uslugu. Na nju […]

iznos cijene zicer plavi ured
Više

170. Start-up akademija – Aktualne informacije o pokretanju poslovanja

Došli smo i do 170. izdanja našeg najpoznatijeg poduzetničkog seminara – Start-up akademije. Na 170. Start-up akademiji upoznali smo dvadesetak novih ljudi punih poduzetničkog entuzijazma koje smo upoznali sa svim aktualnim informacijama o pokretanju poslovanja u Hrvatskoj. Ako želite pokrenuti poslovanje, a ne znate odakle početi – naša Start-up akademija je prvo mjesto koje valja […]

170. start-up akademija zicer plavi ured aktualne informacije
Više

Najbolje prakse poduzetničkih LinkedIn profila

Znate li da prosječni LinkedIn korisnik ima dva puta veću platežnu moć od prosječnog on-line korisnika? Sve o ovoj društvenoj mreži i najboljim praksama na istoj za poduzetnike saznali smo od Vedrana Glogovića na webinaru Kako do više klijenata uz LinkedIn?. LinkedIn je poslovna društvena mreža namijenjena poslovnom umrežavanju. I dok smo o razlikama između […]

najbolje prakse poduzetnickih linkedin profila zicer plavi ured
Više

Youtube kao digitalni kanal?

U svijetu usluga danas su nam digitalni kanali neophodni za uspjeh na tržištu. Koje digitalne kanale i kako koristiti otkrio nam je Tomislav Pancirov na edukaciji Digitalnim kanalima do uspješnog brenda, a ovaj put smo se posvetili Youtube-u. U digitalnom svijetu imamo se priliku povezati sa svojim potencijalnim kupcima putem digitalnih kanala. No, Tomislav ističe […]

youtube kao digitaln kanal zicer plavi ured
Više

Ciljeve na društvenim mrežama treba postaviti pametno!

Danas se velika većina komunikacije raznih poduzeća odvija digitalno. Kako najbolje iskoristiti društvene mreže za ostvarivanje poslovnih ciljeva saznali smo od Tibora Trupeca na edukaciji Društvene mreže u poslovanju. Kako velik broj ljudi sve više vremena provodi online, šteta je ne iskoristiti potencijal društvenih mreža za razvoj poslovanja. No prije nego što krenemo s otvaranjem […]

ciljeve na drustvenim mrezama zicer plavi ured
Više

Što je “Canvas statement”?

Imate poslovnu ideju, no niste sigurni jeste li „posložili sve kockice“? U tom slučaju za vas je idealna edukacija Business Canvas – ispitaj svoju ideju koju je vodio Tomislav Krišto. Business Model Canvas (BMC) je alat koji se koristi za vizualizaciju i analizu poslovnog modela neke organizacije ili projekta, a kad smo došli do određenih […]

canvas statement zicer plavi ured
Više

Kako kvalitetno postaviti temelje brenda?

Na tržištu koje nudi pregršt proizvoda i usluga jedini način na koji se možemo istaknuti – jest svojim brendom. Kako dobro posložiti svoj brend i tako privući svoje potencijalne klijente i kupce saznali smo od Izabele Laure na webinaru Postavi temelje svog brenda!. Brend je više od vizuala i aktivnosti na društvenim mrežama. Brend je doživljaj, iskustvo […]

postaviti temelje brenda zicer plavi ured
Više

Vrste ključnih riječi

Da bismo mogli ostvariti uspješne rezultate na internetu, potrebno se ponekad poslužiti Google oglasima. Na koji način oni funkcioniraju, što su ključne riječi i koje vrste ključnih riječi postoje saznali smo od Roberta Barišića na webinaru Google Ads za početnike. Google Ads je Google-ov sustav oglašavanja koji funkcionira po principu ključnih riječi. O ključnim riječima smo već […]

vrste kljucnih rijeci zicer plavi ured
Više

169. Start-up akademija – Jasnoća potrebna za pokretanje poslovanja

Održan je još jedan naš četverodnevni poduzetnički seminar Start-up akademija, a na 169. Start-up akademiji posvetili smo se brojnim novostima u vezi pokretanja poslovanja u Hrvatskoj. Kako razraditi svoju poslovnu ideju? Koji su koraci do njene realizacije? Koji zakoni i propisi utječu na provedbu te moje poslovne ideje? Koji pravni oblik odabrati? Postoje li određene […]

169. Start-up akademija zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.