Kako upoznati svog idealnog kupca?

Kada se fokusiramo na idealnog kupca, radimo najbolje moguće pozicioniranje na tržištu. No, da bismo usmjerili svoju ponudu prema pravim kupcima, prvo moramo razumjeti TKO su oni. Kako upoznati svog idealnog kupca učili smo od Vanje Andrića na edukaciji Tko je moj idealni kupac?.
Kako bi pozicioniranje brenda bilo uspješno, osobnost vašeg brenda i osobnost idealnog kupca moraju biti usklađeni“,
ističe Vanja. Da bismo to postigli, moramo napraviti istraživanje tržišta.
Kako istražiti tržište?
Za istraživanje tržišta Vanja predlaže nekoliko alata i metoda:
- Intervjui s kupcima – razgovarajte s postojećim kupcima da biste razumjeli njihove bolne točke, želje i motivaciju.
- Ankete – prikupite kvantitativne podatke koji vam mogu pomoći u prepoznavanju zajedničkih obrazaca među vašim kupcima.
- Fokus grupe – ako imate mogućnost, okupljanje manjih skupina ciljanih kupaca i provođenje dubljih razgovora omogućava vam bolje razumijevanje njihovih osjećaja, stavova i mišljenja.
- Analitika – podaci s vaših web stranica, društvenih mreža i drugih digitalnih kanala mogu vam reći tko posjećuje vaš site, kako komunicira s vašim brendom i koja je demografska slika vaših posjetitelja.
- Internet i konkurencija – analizirajte ponašanje vaših konkurentnih brendova. Koje poruke koriste? Koje segmentacije tržišta su primijenili? Koje platforme koriste?
Na temelju svih ovih informacija možemo sistematizirati odgovore u skupine i formirati ponudu prema tim informacijama za svaki pojedini segment kupaca.
Izuzetno motivirajući i fleksibilan predavač i predavanje prilagođeno svakom polazniku. Definitivno se isplati za svakog poduzetnika početnika, ali i za poduzetnike koji ozbiljno razmišljaju o skaliranju biznisa“,
dojam je prisutnih polaznika.