Kakav je žuti (interaktivan) stil osobnosti?

Jedna od najtežih poduzetničkih vještina jest upravo prodaja. Naime, nisu svi kupci isti – oni se razlikuju po tipovima osobnosti i stilovima ponašanja. Sve o ovoj temi učili smo od Ante Mihaljevića na edukaciji Prodajna komunikacija, a ovaj put smo se posvetili žutom (interaktivnom) stilu osobnosti.
Kao što smo već spomenuli, postoji više tipova osobnosti. U procjeni osobnosti pomaže nam DISC model koji razlikuje 4 osnovna stila osobnosti – dominantan, interaktivan, stabilan, i savjestan stil osobnosti.
Kakav je žuti (interaktivan) stil osobnosti?
Prema Anti, osoba interaktivnoga stila osobnosti je društvena, karizmatična, razgovorljiva, energična, spontana, impulzivna, izražajna, optimistična, uvjerljiva i inspirativna. Usmjerena je na ljude i emocije, a pod pritiskom je neorganizirana. Strah ju je društvene odbačenosti.
Za dobru komunikaciju s žutim tipom osobnosti Ante preporučuje:
omogućiti vrijeme za druženje,
- opustiti se i uživati,
- pitati kako se osjećaju i što misle,
- biti ljubazan i topao,
- pustiti ih da govore,
- iskazati im priznanje,
- razgovarati o ljudima i osjećajima.
Na ovoj edukaciji polaznici su prošli kroz sve tipove osobnosti iz DISC metodologije te su im na zanimljiv način približene prodajne tehnike za svaki od tipova ličnosti.
Da mogu slušati Antu 30 sati u komadu, slušala bih. Zanimljiv, stručan, interaktivan, divno, divno predavanje. Vratila bih se opet i opet“,
zaključila je jedna polaznica.