Od čega se sastoji (korisničko) iskustvo?

Htjeli mi to ili ne, korisničko iskustvo uvijek postoji. Kako dizajnirati dobro korisničko iskustvo i na taj način se diferencirati od konkurencije učili smo od Mirele Saračević Trogrlić na edukaciji Dizajn korisničkog iskustva – od interakcije do emocije.
Korisničko iskustvo je rezultat mikro interakcija s brendom ili organizacijom, subjektivno doživljenih od strane korisnika, kroz određeni vremenski period“,
započela je Mirela predavanje.
Od čega se sastoji iskustvo?
Iskustvo je uvijek subjektivno doživljeno, a izuzetno je bitno za brend i organizaciju jer nas zbog dobrog korisničkog iskustva korisnici češće biraju, češće preporučuju, a uz to imamo dobre operacionalne procese te uspješno zadržavamo korisnike.
Prema Mireli, iskustvo se sastoji od glavna faktora:
Dostupnost – je li naš proizvod/usluga lako dostupan/na?
- Funkcionalnost – je li naše rješenje funkcionalno?
- Emocija – koju emociju pruža?
Na ovoj edukaciji polaznici su se upoznali s temeljima dizajna korisničkog iskustva kroz mnoge praktične vježbe, da bi na kraju zaključili:
Odlična edukacija koja na sažet i organiziran način, približava temu korisničkog iskustva. Predavanje mi je otvorilo nove vidike i stvorilo želju da ih isprobam u poslu, sa stvarnim korisnicima“.