Kako od proizvoda napraviti brend?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Živimo u vrijeme hiperprodukcije. Nikad veći broj proizvoda i usluga nije sudjelovao u utrci za svoje mjesto pod suncem, a ta utrka nikad nije bila zahtjevnija. Ono sto uspješne proizvode i usluge razlikuje od neuspješnih je prepoznatljivost, a biti prepoznatljiv znaci diferencirati se od ostalih istih ili sličnih.
Biti i ostati prepoznatljiv na tržištu je imperativ jer krajnji se potrošači ne identificiraju s proizvodima – oni se identificiraju s brandovima.
Cilj ove radionice je naučiti polaznike kako svoj proizvod učiniti prepoznatljivim – kako ostati u sjećanju upravo po onom po čemu želimo. Njen cilj je objasniti kako se kreira slika koju će tržište imati 0 našem proizvodu i po kojoj će ga pamtiti tj. na koji se način utječe na percepciju tržišta i onih kojima smo proizvod namijenili.
Polaznici će naučiti:
- ključne korake u procesu pretvaranja proizvoda u brend,
- zašto se i kako vrši segmentiranje tržišta i targetiranje ciljnih skupina,
- kako se brend pozicionira i zašto je to važno,
- na koji se način kreira i održava željena percepcija brenda.
Ovaj trening namijenjen je poduzetnicima i svima onima koji žele unaprijediti svoje proizvode i usluge, svoju komunikaciju s tržištem i u konačnici svoje poslovne rezultate.
Predavač: Željko Popović
Naučili smo...
- Ljudi kupuju zbog potreba! (12. srpnja 2024. )
- Za brendiranje je ključno pozicioniranje na tržištu! (26. listopada 2023. )
- Koji su pokazatelji uspješnog brenda? (12. travnja 2023. )
- Što je „brand moodboard“? (16. studenoga 2022. )
- Što je „brand flag“? (16. prosinca 2021. )
- Što je „Brand Diamond“? (15. lipnja 2021. )
- Što je brand territory GPS grid? (19. studenoga 2020. )
- Što je “brand positioning statement”? (29. svibnja 2020. )
- Brendiranje proizvoda – što je i otkud početi? (21. studenoga 2019. )
- Kako brendirati proizvod? (28. svibnja 2019. )