Edukacija
Briga o gostu
Osim materijalnog i proceduralnog, znamo da je i osobni aspekt vrlo važan aspekt kvalitete usluge. Iako neopipljiv, u mnogim situacijama pokazuje se važniji od materijalnoga i predstavlja kompetitivnu prednost u izboru hotela i/ili ugostiteljskog objekta, kao i svakog turističkog objekta.
Zaposlenicima koji su u neposrednom kontaktu s gostima izuzetno je važno osvijestiti važnost gosta čije se želje moraju nadmašiti, a ne samo zadovoljiti; čija pitanja moraju predvidjeti, a ne samo odgovarati na već postavljena; kojemu moraju pokazati ljubaznost tako da se osjeća kao jedini, a ne jedan od mnogih.
U tom smislu, program “Briga o gostu” odgovara na pitanja:
- Što je gostu najvažnije u procesu pružanja usluge?
- Kako naši stavovi i uvjerenja utječu na naše obavljanje posla?
- Koje je značenje prvog dojma kojeg ostavljamo na gosta i kako ostaviti dobar prvi dojam?
- Koji su aspekti verbalne i neverbalne komunikacije te kako utječu na kvalitetu usluge?
- Kako se kvalitetno pripremiti za posao?
- Kako komunicirati u situacijama prigovora i reklamacija?
- Završetak rada s gostom i „trenuci istine“ u turizmu.
Predavačica: Marija Kalinić
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.