Vizualni identitet – moja tvrtka i ja
U poslovnom svijetu, a posebno u poduzetništvu, kada želimo svoju tvrtku i djelatnost koju obavljamo pozicionirati na tržištu kako bi se razlikovali od konkurencije i bili drugačiji od drugih, vrlo je važan moment vizualnog identiteta.
Vizualni identitet je skupina vizualno povezanih elemenata koji čine sustav vizualne prezentacije tvrtke ili brenda. A kako najbolje povezati sve elemente i predstaviti svoju tvrtku i sebe naučit ćete na edukaciji “Vizualni identitet – moja tvrtka i ja” na kojoj ćemo vas kroz kombinaciju predavanja, diskusije i interakcije upoznati kroz navedene teme:
- Uloga logotipa i kako napraviti idejno grafičko rješenje,
- Elementi vizualnog identiteta – posjetnica, memorandum, koverta, promidžbeni materijal,
- Kolika je važnost boja pri odabiru za vizualni identitet,
- Grafička knjiga standarda – što je to?
- Kako odabrati dizajnera,
- Predstavljanje – prvi dojam i njegova važnost,
- Pravilno odijevanje u poslovnom svijetu,
- Basic odjeća za dobro odjevene žene i muškarce,
- Važnost make up-a i frizure u poslovnom svijetu.
Predavačica: Amadea Krajnović
Predavačica: Roberta Krajnović
Naučili smo...
- Vizualni identitet pomaže u prepoznatljivosti na tržištu! (23. listopada 2019. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.