Tko je moj idealni kupac?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Svaki proizvod ili usluga koju prodajemo mora imati svoga kupca. Kada tek pokrenemo posao pitanje idealnog kupca zna biti dosta nezgodno. O pronalasku onog dijela tržišta koje je zainteresirano za našu ponudu i spremno je kupiti ovisi i uspjeh našeg poslovnog pothvata.
Cilj ove edukacije je pronaći svoje kupce, razumjeti ih i znati na koji način komunicirati sa njima kako bi oni razumjeli i prepoznati vašu ponudu.
Dijelovi koji će se obraditi na ovoj edukaciji su:
- Osnove tržišta,
- Kako pronadi idealnog kupca?
- Pozicioniranje i diferencijacija,
- Segmenti kupaca,
- Kanali komunikacije,
- Povezivanje segmenata i optimizacija poslovne ponude.
Edukacija je namijenjena za sve poduzetnike početnike.
Predavač: Vanja Andrić
Naučili smo...
- Što moramo znati o svom idealnom kupcu? (30. travnja 2024. )
- Kako istražiti tržište? (10. studenoga 2023. )
- Kako do idealnih kupaca? (18. travnja 2023. )
- Što je SPA tretman i kako nam on pomaže pri identifikaciji idealnog kupca? (04. srpnja 2019. )
- Kako privući pozornost idealnog kupca? (31. siječnja 2019. )
- Kako doći do idealnog kupca? (05. studenoga 2018. )
- Tko je vaš idealan kupac? (11. travnja 2018. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.