Financijski elementi poslovnog plana
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Poslovni plan je jedan od ključnih alata u poslovanju poduzetnika kojim se dokazuje održivost poduzetničkog poduhvata. Njime se određuju i glavne smjernice budućeg poslovanja, a najčešće se izrađuje za razdoblje od pet godina.
Kroz ovu edukaciju upoznat ćete se s osnovama poslovnog planiranja prateći strukturu poslovnog plana kakvu traže institucije poput HBOR-a ili HAMAG-BICRO-a.
Posebna pozornost bit će usmjerena na:
- definiranje poslovnog modela,
- analizu tržišne opravdanosti
- financijske elemente poduzetničkog pothvata.
Predavač: Nenad Buljan
Naučili smo...
- Što je strategija, a što je poslovni model? (24. listopada 2024. )
- Što sve uključujemo u poslovni plan? (18. lipnja 2024. )
- Koje financijske projekcije možemo dobiti iz poslovnog plana? (11. listopada 2023. )
- Elementi financijske analize poslovnog plana (14. srpnja 2023. )
- Vrste financijskih projekcija (22. rujna 2022. )
- Poslovni plan nam omogućuje izračunati točku pokrića! (04. svibnja 2022. )
- Kako provjeriti tržišnu opravdanost poduzetničkog pothvata? (13. prosinca 2021. )
- Za uspješnost poslovnog pothvata bitni su ljudi i tehnologija! (21. svibnja 2021. )
- Što sve uključuje poslovno planiranje? (04. lipnja 2020. )
- Za dobar poslovni plan važni su SMART ciljevi! (11. srpnja 2019. )
- Strateški plan poslovnog plana (30. siječnja 2018. )
- Izrada proračuna (23. studenoga 2017. )
- Od praga rentabilnosti do profita uz poslovni plan (12. rujna 2017. )
- Koja je struktura poslovnog plana? (28. ožujka 2017. )
- Financijski elementi poslovnog plana (02. veljače 2017. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.