Društvene mreže u poslovanju
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Društvene mreže su kanal koji je omogućio malim i srednjim tvrtkama da se pojave u javnom prostoru i komuniciraju proizvode i usluge svojim kupcima.
U današnje vrijeme marketing na društvenim mrežama je nešto bez čega teško može bilo koja tvrtka, a iako djeluje jednostavno, krije mnoge zamke. Uz pomoć društvenih mreža moguća je vrlo jednostavna i povoljna dvosmjerna komunikacija kao dio strateškog i kontinuiranog komuniciranja s ciljanom publikom.
Kroz ovaj seminar pokazat ćemo vam kolika je važnost društvenih mreža te kako putem istih povećati promet na web stranici, razviti svijest o brendu te se dugoročno povezati s korisnicima.
Cilj seminara je naučiti kako:
- pripremiti strategiju nastupa na društvenim mrežama;
- dizajnirati vizuale profila na društvenim mrežama;
- objavljivati ciljani i atraktivan sadržaj na dnevnoj bazi;
- komunicirati s korisnicima;
- pratiti rezultate;
- usmjeriti kampanju na društvenim mrežama u smjeru ostvarivanja vaših ciljeva.
Predavač: Tibor Trupec
Naučili smo...
- Što valja znati u vezi vođenja društvenih mreža? (25. rujna 2024. )
- Kako odabrati društvenu mrežu? (18. lipnja 2024. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.