Koje potrebe zadovoljavaju proizvodi i usluge?
Kada nastupamo na (pre)zasićenom tržištu, bitno je diferencirati se od sličnih proizvoda ili usluga. Kako to učiniti kroz provjerene metode učili smo od Željka Popovića na edukaciji Kako od proizvoda napraviti brend?.
Svaki proizvod ili usluga namijenjen je nekom tržištu, odnosno nekoj vrsti potrošača.
Ljudi kupuju zbog potreba. Onih poznatih i onih skrivenih“,.
ističe Željko.
Koje to sve potrebe proizvodi i usluge zadovoljavaju?
Da bismo kupili neki proizvod, prvo trebamo imati neku potrebu, ili barem želju. Željko ističe više razina potreba koje proizvodi zadovoljavaju:
- Vitalne – riječ je o osnovnim, bazičnim potrebama,
- Fiziološke – ove potrebe potiču osjetila,
- Individualno-psihološke – ove potrebe utječu na mentalno stanje osobe,
- Socio-psihološke – kroz zadovoljavanje ovih potreba unapređuje se socijalna interakcija.
Na kraju, kupnja nije samo transakcija – kupnja je emotivno iskustvo koje povezuje brend i krajnjeg kupca. Iz tog razloga što bolje razumijemo kupca i njegove potrebe, to bolje možemo stvoriti proizvode i usluge će te iste zadovoljiti.
Polaznici su se na ovoj edukaciji upoznali s raznim metodama segmentacije tržišta, pozicioniranja te brendiranja vlastitih proizvoda i usluga.
Odlično, zanimljivo i korisno!“,
dojmovi su nekih polaznika ove edukacije.