B2B prodaja – Kako posložiti i razvaliti prodaju?
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Najlakše je otvoriti poduzeće, dobiti dobru ideju ili više njih. Entuzijazam oko budućnosti traje kratko, a kada se slegnu dojmovi pojavljuje se nezbježni slon u sobi… Kako ćemo to prodati?
Često su osnivači obrta, firmi ili startupovi okupirani realizacijom rješenja i ne posjeduju prodajna znanja i vještine. S obzirom da je prodaja srce svakog poduzeća koje pumpa krv (novac) i održava poduzeće na životu, važno je napasti sve izazove koji se tiču prodaje od samog početka, kako bi poduzeće postalo samoodrživo, a naposljetku i profitabilno.
Na ovoj edukaciji ćete saznati:
- Kako uspostaviti prodajni mindset – psihologija prodaje, does & don’ts, priprema je pola posla, gdje i kako voditi prodajni proces?
- Cold calling nije mrtav! – prodajne tehnike putem telefona, kvalifikacija leadova, društvene mreže (LinkedIn, Facebook, Insta) kao pomoćni alat, sljedeći koraci, mjerenje uspješnosti.
- Kako razvaliti prodajni sastanak! – elementi prodajnog pitcha, kako treba izgledati prodajna prezentacija, does & don’ts na sastanku, sljedeći koraci
- Follow up – najbitniji dio prodajnog procesa – telefonske tehnike follow upa, e-mailovi na koje ćete sigurno dobiti odgovor, što ne raditi!?
- Kreiranje sadržaja – kakav sadržaj zanima tvoje klijente? Kako kreirati sadržaj?
- Networking – baza uspjeha, does & don’ts.
Edukacija je namijenjena svim poduzetnicima usmjerenima na poslovne klijente.
Predavač: Tomislav Krišto
Naučili smo...
- B2B prodaja – od čega se sastoji „sales pitch“? (18. listopada 2024. )
- Što su CRM sustavi i zašto ih koristiti? (02. srpnja 2024. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.