Porezna optimizacija poslovanja
Napomena: Ova edukacija održava se UŽIVO na lokaciji Vodnikova 12/2, 10000 Zagreb.
Na ovoj edukaciji polaznici će naučiti:
- Koje su moguće porezne uštede i optimizacija poslovanja kroz poreze i računovodstvo?
- Kakav je porezni sustav RH?
- Kada se i koliko plaćaju temeljne vrste poreznih propisa (porez na dobit, porez na dodanu vrijednost, porez na dohodak) te kako smanjiti moguća porezna opterećenja kroz poslovanje?
- Koji troškovi umanjuju poreznu osnovicu, a koji je povećavaju?
- Koji troškovi su porezno priznati, a koji nisu i kako utječu na poslovni rezultat?
- Koliko nas „košta“ isplata dobiti ili dohotka? Što se smatra dohotkom djelatnika koji se oporezuje s porezom na dohodak i pripadajućim obveznim doprinosima kao i redovita mjesečna plaća?
- Što porezno i troškovno znači nabava osobnog automobila u poslovanju poreznog obveznika? Mogu li se troškovi službenog puta priznati u društvu bez zaposlenih djelatnika?
- Kako ispravno možemo počastiti poslovnog partnera na teret troškova poslovanja i koje porezno opterećenje nastaje sa tom radnjom?
- Koji će trošak dodatno umanjiti osnovicu za oporezivanje rezultata poslovanja?
I još mnogo situacija iz redovnog poslovanja svakog poduzetnika.
Predavačica: Maja Živanović Ivankić
Naučili smo...
- Što je amortizacija? (25. listopada 2024. )
- Što je porez na dodanu vrijednost? (05. prosinca 2022. )
- Što je porez na dobit? (10. svibnja 2022. )
- Kako se oporezuju hrvatska poduzeća? (28. travnja 2021. )
- Porezna optimizacija poslovanja (20. srpnja 2020. )
Upravljajte pristankom za kolačiće
Internet mjesto koristi kolačiće, pristupa općim i neosjetljivim podacima s vašeg uređaja i upotrebljava ih kako bi poboljšalo korisničko iskustvo i obrađuje ih u statističke svrhe (u anonimiziranom obliku). Saznajte više na stranici Pravila privatnosti.
Neophodni Uvijek aktivni
Nužni za samu funkcionalnost Internet stranice kao i njezinih temeljnih svrha funkcioniranja.
Postavke
Tehničko skladištenje ili pristup su neophodni za legitimnu svrhu čuvanja podešavanja koje ne traži pretplatnik ili korisnik.
Statistički
Tehničko skladište ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe.
Anonimizirani statistički podaci o posjećenosti naše stranice.
Marketing
Tehničko skladište ili pristup su potrebni za kreiranje korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili na nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.