75. Start-up akademija – Koristite li LinkedIn kao društvenu mrežu?
Završili smo s još jednom, 75. Start-up akademijom. Kako pokrenuti poslovanje u Hrvatskoj, koji su najpovoljniji pravni oblici poslovanja, čemu služi poslovni plan i još mnogo toga, naučila je još jedna grupa potencijalnih poduzetnika. Između ostalog, raspravljalo se o potencijalu LinkedIn-a kao društvene mreže.
LinkedIn kao poslovna društvena mreža
Kada je Barbara Blečić upitala polaznike koliko ih ima otvoren LinkedIn profil, pozitivno je odgovorila polovica polaznika. Radi se o poslovnoj društvenoj mreži koja je namijenjena povezivanju s poslovnom zajednicom, kako za traženje poslova, tako i za vlastitu promociju.
LinkedIn možemo koristiti za:
- povezivanje s poslovnim kontaktima,
- osobno brendiranje,
- pozicioniranje u industriji,
- traženje zaposlenika,
- traženje novih poslovnih prilika.
LinkedIn je odlična društvena mreža za povezivanje s poslovnom zajednicom! Na primjer, svi vi kao mali poduzetnici se možete na njoj povezati s nekim koga ste tek upoznali na nekom događaju te istovremeno vidjeti njihov portfolio i predlagati im buduće poslovne suradnje ”,
rekla je Barbara.
Za dobar profil na LinkedInu bitno je što više popuniti svoj profil prethodnim projektima, obrazovanjem, iskustvima i preporukama te pružiti dostojnu vizualnu prezentaciju samog sebe i svog rada.
Osim ovih funkcija, LinkedIn nudi i mogućnost objavljivanja vlastitih tekstova i radova, kao i pohađanje raznih tečajeva unutar te poslovne mreže.
Preko LinkedIn-a dosad su sklopljene mnoge poslovne suradnje, a nadamo se da će u tome biti uspješni i naši polaznici.
Plavi ured nas dovodi u ovisnički položaj. Naime, svako novo saznanje budi želju za novim znanjem. S obzirom da se sve informacije plasiraju na dinamičan, aktualan i svima prihvatljiv način, ne čudi da je veliko zanimanje za programe Plavog ureda!”,
komentirala nam je Ljiljana Meštrić, polaznica 75. Start-up akademije.