Za brigu o gostu najvažniji je osobni stav!
Tjedan turizma u Plavom uredu nastavio se edukacijom Briga o gostu. Na ovom specijalističkom seminaru Marija Kalinić, stručnjakinja za razvoj ljudskih potencijala, dočarala je polaznicima kako se na adekvatan način odnositi prema gostu koji je ključan akter turističkog poslovanja.
U odnosima s gostima u turizmu izuzetno je bitan pozitivan stav. Osim materijalnog i proceduralnog aspekta usluge, onaj osobni aspekt usluge je najvažniji. Srdačnost, uslužnost, prepoznavanje gosta, učinkovitost, osmijeh, ljubaznost te oslovljavanje imenom neki su od čimbenika tog osobnog aspekta koji podižu vrijednost ukupne usluge.
Naš je život onakav kakvim ga čine naše misli!”
– govorio je Marcus Aurelius, a Marija se slaže s tim. Naši stavovi utječu na naše misli i govor, one utječu na naše ponašanje, a naše ponašanje na kraju utječe na krajnji rezultat onoga čime se bavimo. To je osobito vidljivo u turizmu gdje puno toga ovisi o osobnom kontaktu s gostima i njihovom kranjem zadovoljstvu.
Stavovi koje u radu s gostima moramo usvojiti su:
- interes gosta je na prvom mjestu
- težnja eliminiranju pogrešaka tzv. koncept zero defect
- organizacijska pripadnost.
Što je gostu najvažnije kod pružanja usluge?
Kod pružanja usluge gostu je najvažnije:
- brz odgovor na zahtjev
- topao i prijateljski način komuniciranja
- stav “mogu i hoću”
- entuzijazam i radost u obavljanju zadataka i pružanju usluge
- osmijeh
- urednost u odijevanju i izgledu
- pozdrav
- prepoznati i preduhitriti potrebe
- zaposlenik kontrolira je li usluga izvršena prema želji gosta.
Gost je najvažnija osoba u turističkom i ugostiteljskom poslu i zato gost uvijek ima prednost, gostu se treba radovati i čuvati ga! Na seminaru su polaznici kroz mnoge interaktivne vježbe i simulacije imali priliku ispitati svoj odnos prema gostima i saznati načine kako ga poboljšati.
Ako želite saznati više o ovoj temi, slobodno preuzmite besplatnu brošuru “Briga o gostu”.
Predavanje je bilo odlično! Puno primjera iz prakse i interakcije korisne u poslovanju s ljudima!”
– ukratko je sažela svoje dojmove Ivana Kos, polaznica predavanja.