Zašto je važno istraživanje tržišta?
Protekla dva dana kroz webinar Istraživanjem i analizom do potrošača družili smo se s Nadom Finderle koja nam je na izuzetno zanimljiv i jednostavan način prezentirala što zapravo istraživanje tržišta jest te kako i kojim analizama možemo doći do svojih željenih kupaca.
Na webinaru je prisustvovalo dvadeset polaznika koji su ovim putem spoznali nova znanja o marketingu, marketinškim istraživanjima te procesima istraživanja tržišta.
Što možemo saznati istraživanjem tržišta?
Istraživanje i analiza tržišta mogu nam dati odgovore na sljedeća pitanja:
- Koja je veličina tržišta?
- Tko su nam potencijalni korisnici?
- Tko nam je konkurencija?
A puni potencijal ovih aktivnosti najbolje će nam objasniti naša predavačica Nada:
Zanimljiva i detaljna edukacija vrlo iskusnog predavača koja objedinjuje pregled tržišnih kretanja, utjecaj istraživanja potrošačkih navika, klijenata i zakona tržišta, ali i konkurencije, te zaokružuje priču o temeljnom značaju svih navedenih elemenata za postavljanje vlastitih strateških ciljeva i potencijal razvoja vlastitog poslovanja!”,
zaključili su polaznici ovog webinara.