Blog

Vrste marketinškog plana

Cilj marketinga je osvještavanje potreba i želja ciljnih kupaca i poticanje na njihovu akciju i reakciju. U tome nam može pomoći marketinški plan o kojem nas je detaljno educirala Ana Jergović na webinaru Izrada marketinškog plana. Marketing plan minimalizira iznenađenja na tržištu, definira konkretne ciljeve, budžet, kao i taktičke akcije za odabrane segmente marketinške strategije. […]

vrste marketinskog plana zicer plavi ured
Više

BILJKE.PLANTS životni prostor pretvaraju u dom!

Kako smo posljednjih mjeseci velik dio slobodnog vremena proveli kod kuće, mnogi od nas poželjeli su svoj životni prostor napraviti domom. U toj misiji nam pomaže mlada poduzetnica Ana Hrgovčić, ljubiteljica biljaka iz brenda BILJKE.PLANTS: Zeleni pozdrav! Moje ime je Ana Hrgovčić i kroz svoj brend BILJKE.PLANTS izrađujem biljne terarije i kokedame za dekoraciju interijera […]

biljke plants zicer plavi ured
Više

Lideri su majstori promjena!

Od zadnjeg predavanja Velimira Sriće u našem uredu naučili smo da je samo jedno sigurno – promjene u društvu i oko nas. Koji su trenutni trendovi, kako im se mali poduzetnici mogu prilagoditi, čuli smo na webinaru Leadership malih tvrtki. Živimo u „zanimljivom vremenu” za koje postoji skraćenica VUCA (Volatility, Uncertainty, Complexity, Ambiguity). Kontinuitet je […]

Više

Što je content marketing i kako ga radimo?

Kada tek ulazimo na neko tržište, potrebno je pronaći način na koji ćemo se približiti i predstaviti našim budućim kupcima. Jedan od načina je i content marketing o kojem su naši polaznici naučili od Tibora Trupeca na webinaru Content marketing za poduzetnike početnike. Sadržajni ili content marketing je dostavljanje sadržaja koje ciljana skupina nekog poduzetnika […]

Više

Što kada paušalni obrtnik ide na godišnji odmor?

Bliži se vrijeme godišnjih odmora, stoga se postavlja pitanje kako paušalni obrtnik odlazi na godišnji odmor. Naravno, i ovu situaciju smo obradili s Lenom Čičak na webinaru Pravni i porezni pogled na paušalni obrt. Obrt s paušalnim oporezivanjem posljednjih je godina jedan od najčešćih načina kako budući poduzetnici ulaze u poduzetnički svijet, a to se nije promijenilo […]

pausalist godisnji odmor zicer plavi ured
Više

Što treba sadržavati svaki ugovor o suradnji?

Naplata potraživanja neizbježni je dio poduzetništva. Usprkos ozbiljnoj temi i scenarijima koje ne želimo da se dogode ijednom poduzetniku , odlično smo se zabavili s Ozrenom Hudinom na webinaru Učinkovita naplata potraživanja. Naplata je proces koji najčešće izaziva nelagodu i stres i kod dužnika, ali i kod vjerovnika te je zato izuzetno bitno u što […]

sto treba sadrzavati ugovor o suradnji
Više

Vrste tržišnih analiza

Tržište je okruženje u kojem su prisutni mali i veliki poduzetnici, a svaki od njih ima priliku pokazati svoje vještine. No kako bismo saznali kakvo je stanje tržišta na koje ulazimo, potrebno je napraviti tržišnu analizu. Kako to učiniti i koje vrste tržišnih analiza postoje, pokazala nam je Sanija Vnučec Panjkota na webinaru Analiza tržišta […]

vrste analize trzista zicer plavi ured
Više

124. Start-up akademija – 5 dana uvoda u poduzetništvo

Završili smo i sa 124. Start-up akademijom koja je ujedno i posljednja prije kratke edukativne ljetne pauze. Ovim putem želimo zahvaliti divnoj grupi 124. Start-up akademije na sudjelovanju i konstruktivnim pitanjima te im želimo sve najbolje na budućem poduzetničkom putu. Što smo naučili na Start-up akademiji? Zbog epidemioloških uvjeta 124. Start-up akademija održavala se online […]

124. startup akademija zicer plavi ured
Više

Ako kupuje preko interneta kupac ima pravo povrata 14 dana!

Maloprodaja ima svoju logiku i zakonitosti koji su primjenjivi šire od maloprodaje – ta logika se može koristiti pri kreiranju online trgovina, a izuzetno je korisno znati kako kupci uopće razmišljaju. S zakonitostima maloprodaje, ali i reklamacijama upoznala nas je Ana Brajković na webinaru Učinkovita maloprodaja. Prema istraživanju konzultantske kuće Lee Resources Inc. prosječan nezadovoljni […]

kupnja preko interneta zicer plavi ured
Više

Koji su aktualni trendovi na digitalnim kanalima?

Trendovi u digitalnoj industriji se neprestano mijenjaju, kao i načini na koje kao potrošači pratimo brendove. Iz tog razloga organiziran je webinar Digitalnim kanalima do uspješnog brenda na kojem je stručnjak za komunikacije Tomislav Pancirov informirao naše (buduće) poduzetnike koji žele izgraditi svoju prisutnost na digitalnim kanalima o novostima iz tog svijeta. Kako bismo kao […]

trendovi na digitalnim kanalima plavi ured
Više

Studio Disegnat – dizajn za lokalne poduzetnike i promociju lokalne baštine!

Sebe opisuje kao „lika“ iz Zagreba koji voli raditi na idejama i projektima koji mijenjaju, povezuju i inspiriraju lokalne zajednice i šire. On je Grgo Petrov, diplomirani dizajner vizualnih komunikacija koji je po završetku fakulteta otvorio Studio Disegnat gdje se bavi uslugama dizajna i brendinga. Poduzetništvo je jedan od načina na koji mogu provoditi svoju […]

studio disegnat zicer plavi ured
Više

Otvorena pitanja su put do uspješne prodaje!

Od cijelog seta poduzetničkih vještina one prodajne su za mnoge poduzetnike najpotrebnije i često – najproblematičnije. Kako se adekvatno prodajno predstaviti svojim potencijalnim klijentima, naučili smo od Bojana Kovačevića na webinaru Prezentacijske vještine koje će vas izdići iznad konkurencije. Kada pomislimo na prodaju, često prvo pomislimo na pomno planirane prodajne prezentacije. No zapravo – ključ je […]

otvorena pitanja zicer plavi ured
Više

Koji su koraci prilikom prijave na potporu za samozapošljavanje?

Prije ulaska u poslovanje mnogi budući poduzetnici si postavljaju brojna pitanja. Koje im opcije, ali i obveze stoje na raspolaganju i što to znači na temelju konkretnog iskustva, saznali smo od Siniše Milkovića na webinaru Kako postati poduzetnik. Postoji više izvora financiranja koje budući poduzetnik može koristiti prilikom pokretanja poslovanja, a jedan od najpopularnijih je […]

koraci potpora za samozaposljavanje
Više

Mia Figlia – kad poduzetništvo omogućuje mirniji san!

Riječanka Tanja Savić se jednog dana probudila sa spoznajom da treba nešto promijeniti. Uzela je kratku pauzu da presloži prioritete, a onda je odlučila – vrijeme je za prelazak iz korporativnog svijeta u poduzetništvo. Danas se kroz svoj obrt Mia Figlia uspješno bavi marketingom putem društvenih mreža te savjetovanjem i organizacijom evenata. Poduzetnička priča Tanje Savić, […]

mia figlia zicer plavi ured
Više

Darkona – odjeća za alternativce s potpisom Ivone Gray

Ivona Šorša, umjetničkog imena Ivona Gray, je oduvijek znala da želi stvarati odjeću. Taj ju je interes odveo u modni svijet, a nakon niza uspješnih suradnji s alternativnim umjetnicima odlučila se upustiti u poduzetništvo i pokrenuti vlastiti brend Darkona posvećen alternativnom stilu odijevanja. Ivona je od djetinjstva bila kreativna, a u tinejdžerskoj je dobi upisom […]

darkona zicer plavi ured 2
Više

Kako komunicira kinestetski tip osobe?

Svi svakodnevno komuniciramo, no koliko uspješno komuniciramo s drugim ljudima? Često ne razumijemo druge komunikacijske stilove, stoga smo ih odlučili upoznati na webinaru  Komunicirati je lako, ako znaš kako! pod mentorstvom Dubravke Fazlić. Svi primamo informacije kroz svojih 5 čula te na temelju njih obrađujemo svoje iskustvo. Način na koji primamo i obrađujemo informacije uvelike utječe na […]

kinestetski tip zicer plavi ured
Više

Što znači imati cjenovnu strategiju?

Što je dobra cijena za određeni proizvod ili uslugu i kako je uopće izračunati pitanja su koja muče mnoge poduzetnike početnike. Tom (problematičnom) tematikom bavili smo se uz Dubravka Lacić na webinaru Kalkulacija cijena. Ovaj put smo se posvetili cjenovnim strategijama i što znači imati namjerne cijene. Kada poduzetnik ima cjenovnu strategiju, to znači da […]

cjenovnu strategiju zicer plavi ured
Više

Što je „Brand Diamond“?

Kako u moru proizvoda na tržištu brendirati vlastiti? Kako odrediti svoje ciljno tržište i kako uvjeriti potencijalne kupce i potrošače da je baš naš proizvod najbolji izbor za njih? Sve o brendiranju proizvoda učili smo od Željka Popovića na webinaru Kako od proizvoda napraviti brend?. Marketinška disciplina obiluje alatima za izgradnju vlastitog brenda. O „brand […]

brand diamond webinar zicer plavi ured 1
Više

Od čega se sastoji SEO optimizacija?

Još smo se jednom posvetili temi digitalnog marketinga za koji je vrlo bitna SEO optimizacija. Mnoge tajne u vezi ove teme otkrio nam je Krešimir Koružnjak na webinaru Osnove digitalnog marketinga. SEO optimizacija ili Searh Engine Optimization uključuje primjenu različitih metoda i tehnika s ciljem postizanja što više pozicije na tražilicama kao što su Google, Bing ili […]

seo optimizacija zicer plavi ured
Više

CROBUCHA KOMBUCHA – drevni osvježavajući eliksir s hrvatskim biljem

Rođen je u Ukrajini, školovao se u Rusiji i SAD-u, a danas u Hrvatskoj proizvodi kombuchu – prirodni probiotik osvježavajućeg okusa nastao fermentiranjem čaja. On je Vladimir Ryzhkovskyi, poduzetnik i vlasnik brenda Crobucha Kombucha. Vladimir Ryzhkovskyi rođen je i odrastao u Ukrajini, a zatim se školovao u Rusiji i SAD-u gdje je završio doktorat iz povijesti […]

Crobucha kombucha zicer plavi ured
Više

Logirajte se

Registracija korisnika

Polaznici naših edukacija već su registrirani.
Kako biste dobili lozinku, koristite opciju "Zaboravili ste lozinku?"

Zaboravljena lozinka

Unesite vašu email adresu. Zaprimit ćete link za postavljanje nove lozinke.

Morate biti prijavljeni.