Za uspješnu prodaju bitno je postavljati prava pitanja!
Da bismo ostvarili dobre prodajne rezultate, potrebno je razumjeti kupca. Za to je bitno znati na koji način kupci donose odluke o kupnji, kao i postavljati im prava pitanja. Sve to učili smo putem webinara od Romea Jerčića.
Bez obzira na sve tehnološke inovacije, prodaja je jedan od neizostavnih dijelova svake tvrtke i poslovanja. Pa ipak, prodavači često ne ostvaruju zadane rezultate.
Najgore što prodavač može napraviti jest da odmah kaže cijenu proizvoda ili usluge! Dobar prodavač prvo postavlja pitanja i pokušava shvatiti koji problem koji može riješiti kupcu! U onom trenutku kad vi riješite sve strahove kupca – on od vas kupuje!“,
ističe Romeo.
Cilj dobrog predavača je naći korijen problema postavljajući prava pitanja!
Dobar prodavač nikada ne priča o cijeni prerano, niti ne prodaje proizvod bez pronalaženja prave svrhe razloga kupnje. Zato je Romeo našim polaznicima dao sljedeće savjete:
- Pitajte kupce otvorena pitanja!
- Pitajte što im je važno?
- Pitajte kako možete pomoći?
- Pitajte što namjeravaju učiniti s proizvodom ili uslugom!
- Saznajte njihove strahove!
- Postavljajte jedno po jedno pitanje – i slušajte!
Izvrstan, stručan i zanimljiv predavač, a temu koja mi je mrska mi je približio i predočio kroz konkretne primjere i savjete!“,
zaključio je jedan od polaznika ove edukacije.